Ostatni dzwonek by zostać muzycznym przedsiębiorcą roku

przez | 11/03/2009

16 marca br. upływa termin nadsyłania zgłoszeń do międzynarodowego konkursu International Young Music Entrepreneur 2009. Już tylko przez kilka dni przedsiębiorcy i animatorzy branży muzycznej mogą ubiegać się o udział w warsztatach i seminariach tematycznych w Wielkiej Brytanii, wstęp na festiwal Great Escape oraz nagrody rzeczowe w postaci aparatów fotograficznych, akcesoriów komputerowych i dodatkowych nagród pieniężnych. Partnerem akcji i fundatorem nagród jest firma CASIO Exilim i Vector Digital.

Polskie eliminacje konkursu International Young Music Enterpreuner 2009 są częścią międzynarodowego projektu British Council – International Creative Economy, którego celem jest wyłonienie młodych i zdolnych przedsiębiorców z branży muzycznej. W kwalifikacjach mogą wziąć udział wszyscy aktywni menadżerowie, producenci muzyczni i organizatorzy, mówiący biegle po angielsku, posiadający polskie obywatelstwo, w przedziale wiekowym 25 – 35. Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie www.britishcouncil.org/pl/poland-iyme2009.htm.

Spośród nadesłanych zgłoszeń, jury wyłoni finalistów konkursu, oceniając działalność biznesową prowadzoną przez uczestników, ich kreatywność oraz stopień zaangażowania.

Zwycięzca polskiej edycji konkursu IYME 2009, oprócz możliwości wzięcia udziału w warsztatach w Londynie i Manchesterze oraz zaproszenia na festiwal Great Escape, otrzyma nagrody rzeczowe. Najlepsi kandydaci polskiego etapu konkursu otrzymają aparaty fotograficzne Casio Exilim EX-S10, wyposażane w specjalną funkcję YouTube oraz akcesoria komputerowe ufundowane przez firmę Victor Digital.

Laureat międzynarodowego etapu, zostanie uhonorowany tytułem International Young Music Entrepreneur 2009 i otrzyma nagrodę finansową. W tym roku w finale w Londynie będą o nią rywalizować finaliści krajowych eliminacji z 8 krajów.

Konkurs International Young Music Entrepreneur 2009, to szansa by zaprezentować swoje umiejętności i zdobyć międzynarodowe doświadczenie w branży muzycznej. Akcja ma charakter wyjątkowy, bo skierowana jest do młodych, zdolnych i nastawionych na rozwój ludzi – mówi Karol Ryszkowski, Brand Manager aparatów Casio.

Partnerami konkursu są Empik, Casio Exilim i Vector Digital oraz British Airways. Honorowy Patronat nad projektem objęła Ambasada Brytyjska w Warszawie. Patronami medialnym są Program III Polskiego Radia i Aktivist.