Dwumiesięcznik „Jachty Motorowe” debiutuje 12 marca

przez | 11/03/2009

„Jachty Motorowe”, dotychczas dodatek do miesięcznika „Żagle”, przekształcają się w dwumiesięcznik i zaczynają ukazywać się jako samodzielny magazyn. Luksusowe pismo ma charakter lifestylowy, spójny z dotychczasowym portfolio MURATORA S.A. w segmencie hobby. „Jachty Motorowe” poszerzyły objętość do 100 stron i zyskały nową, elegancką szatę graficzną. Po raz pierwszy zostaną zaprezentowane na XXI Targach Sportu i Rekreacji Wiatr i Woda, które odbywają się w Warszawie 12-15 marca br. Premiera czasopisma jest jednocześnie wydarzeniem otwierającym obchody jubileuszu 50-lecia miesięcznika „Żagle”, który przypada w tym roku.

jm_nowe_01_09„Jachty Motorowe” są skierowane do osób zainteresowanych sportami motorowodnymi, amatorów szaleństwa na skuterach i ribach, właścicieli luksusowych jachtów i szybkich motorówek. To także magazyn dla przedstawicieli środowiska wodniackiego i przemysłu motorowodnego.

Pismo stanowi kontynuację i rozszerzenie dotychczasowego dodatku do miesięcznika „Żagle”. Zawiera testy i prezentacje jachtów dostępnych na polskim i światowym rynku. Relacjonuje najważniejsze wydarzenia w przemyśle stoczniowym – nowości techniczne, premiery, umowy. Przedstawia reportaże z najciekawszych targów i imprez sportowych dla motorowodniaków. Prezentuje ciekawostki z branży – patenty, spotkania, a także modę, gadżety, miejsca, mariny.

„Jachty Motorowe” ukazują się w nowej szacie graficznej. Zaprojektowanie makiety i opiekę artystyczną powierzono Karolowi Tyczyńskiemu, dyrektorowi artystycznemu magazynu „Podróże”. Pismo charakteryzuje się eleganckim, lekkim layoutem, z wyraźną nawigacją po działach. Przestrzeń i układ graficzny podkreślają wysokiej jakości zdjęcia i techniczne infografiki. W magazynie wykorzystano klasyczne i nowoczesne krojenie pism.

Kampania promocyjna „Jachtów Motorowych” rozpoczyna się 12 marca br. podczas XXI Targów Sportu i Rekreacji Wiatr i Woda. Na stoisku MURATORA S.A. odwiedzający będą mogli kupić pismo w cenie promocyjnej – 6 złotych (normalna cena dwumiesięcznika to 11,50 zł). Działania promocyjne, które zaplanował Dział Marketingu – Sport, Hobby, Wypoczynek wydawnictwa MURATOR, obejmuje radio, prasę i internet. Reklama ukaże się w magazynach „4x4Off Road Pl”, „Auto Classic” oraz czasopismach MURATORA: „Murator”, „Dobre Wnętrze”, „Podróże”, „Żagle”, „Tenis.Gem.Set.Mecz”, „Zdrowie”. „Jachty Motorowe” będą również prezentowane podczas wszystkich najważniejszych wydarzeń i eventów środowiska motorowodnego.