\DATA SOLUTIONS wybiera kawę Douwe Egberts

przez | 11/03/2009

Już w marcu ruszy kampania internetowa jednej z największych marek kawowych na świecie – Douwe Egberts, która od początku tego roku dostępna jest w Polsce.

Adaptację strony internetowej Douwe Egberts oraz kreację layoutów reklam internetowych promujących launch nowej marki z portfolio Sara Lee Coffee and Tea Poland opracowała agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS.

Osoby odwiedzające nowy portal jednej z najstarszych i najbardziej uznanych marek kawy na świecie www.dowue-egberts.com.pl, stają przed ważnym pytaniem: „Czy jesteś gotowy wybrać na nowo?”. Komunikacja ta zaprasza/zachęca każdego konsumenta do porównania kawy Douwe Egberts z dotychczas spożywaną marką. Wybór najlepszej kawy dokonany w oparciu o faktyczne cechy produktu, a nie przyzwyczajenie, może być tylko jeden: Douwe Egberts – kawa o najwyższej jakości, wyrafinowanym smaku powstałym z najszlachetniejszych gatunków ziaren Arabica oraz niezwykle bogatym aromacie.

Za przygotowanie polskiej wersji serwisu, jak i materiałów do kampanii internetowej odpowiada agencja \DATA SOLUTIONS, która dla firmy Sara Lee Coffee and Tea Poland pracuje od wielu lat, realizujący projekty m.in. dla marki Prima.