Zmiany personalne w Wirtualnej Polsce

przez | 10/03/2009

Z początkiem marca br. Anna Pogorzelska objęła funkcję Zastępcy Dyrektora Pionu Marketingu i Sprzedaży ds. Marketingu. To nowo utworzone stanowisko integruje działania komunikacyjne i promocyjne firmy, w tym PR, ATL oraz BTL.

Przez ostatnie 4 lata, jako Kierownik Działu Marketingu Online w Wirtualnej Polsce, Anna Pogorzelska realizowała strategię marketingową spółki, działając w obszarach marketingu online, sponsoringów medialnych oraz eventów specjalnych.

Anna Pogorzelska jest absolwentką Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego; kierunku Handel Zagraniczny. Ukończyła też podyplomowe studia z zakresu zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Obecnie poszerza swoją wiedzę w ramach kursu The Chartered Institute of Marketing.

Anna Pogorzelska interesuje się niestandardowymi formami komunikacji marketingowej, m.in. marketingiem wirusowym oraz ambient mediami. Jej pasją są też podróże. Odwiedziła dotąd Indie, Filipiny, Chiny, Kambodżę, Peru, Tajlandię i Nepal.