Wirtuale.pl szepta dla Media Rodziny

przez | 10/03/2009

Z początkiem marca 2009 r. agencja e-marketingowa wirtuale.pl Sp. z o. o.  rozpoczęła współpracę z poznańskim wydawnictwem Media Rodzina. Agencja będzie odpowiedzialna za promocje filmiku prezentującego książkę „Candy”, kultowego powieściopisarza dla młodzieży – Kevina Brooksa. Działania będą wykorzystywały techniki marketingu szeptanego i kierowane będą do blogerów piszących o książkach.

„Zdecydowaliśmy sie na propozycję wirtuale.pl, gdyż oferta przedstawiona przez tę firmę została przygotowana kompleksowo, a co ważniejsze – zgodnie z naszymi założeniami” – mówi Pani Alicja Mielcarzewicz – Specjalista ds. Promocji w wydawnictwie Media Rodzina. „Agencja przekonała nas dbałością o szczegóły dotyczące każdego etapu działań promocyjnych i elastycznym podejściem do naszych oczekiwań. Liczymy, że współpraca przyniesie korzyści w postaci popularyzacji wydanych przez nas książek Kevina Brooksa, kierowanych do nastolatków, którzy w dużej części preferują inne niż czytanie sposoby spędzania wolnego czasu”.

„Dzięki podjętej współpracy możemy pokazać nasz potencjał do tworzenia kampanii marketingu internetowego” – mówi Tomasz Dziedzic – Menadżer ds. Marketingu i PR w wirtuale.pl. „Dobrze prowadzony marketing szeptany wymaga profesjonalnego podejścia, dopasowania działań do istniejących form komunikacji między internautami, a przede wszystkim etycznego i otwartego podejmowania dyskusji. Nasze działania dla Media Rodziny spełniają wszystkie te warunki i z pewnością spowodują osiągniecie założonych celów”.