Największe targi reklamy i poligrafii w Polsce

przez | 10/03/2009

Już za niecałe dwa miesiące na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się ważne wydarzenie dla wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną. Przez cztery dni od 21 do 24 kwietnia br. w Poznaniu odbywać się będą kolejne edycje Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2009 i Euro-Reklama GIFT EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA 2009. Ofertę uzupełnią Branżowe Targi Zdobienia Odzieży i Marketingu Tekstylnego TeksPro, które w 2009 roku świętować będą swoją premierę.

pp_45664x wydarzenia = 4x więcej INSPIRACJI

Współgranie czterech wydarzeń oferujących komplementarne usługi zdecydowanie zapewni dużą liczbę profesjonalnych gości. Na wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną czeka bogata propozycja wystawców w zakresie artykułów reklamowych, tekstyliów i upominków promocyjnych czy materiałów poligraficznych. OUTDOOR EXPO to oferta producentów i dystrybutorów maszyn i urządzeń do produkcji reklam, ploterów oraz branży komunikacji wizualnej. Z kolei najnowsze rozwiązania z zakresu BTL, nośników reklamowych i artykułów promocyjnych zaprezentowane zostaną na ekspozycji GIFT EXPO. W ramach targów POLIGRAFIA, największego specjalistycznego wydarzenia dla przemysłu poligraficznego będzie można poznać najnowsze rozwiązania i technologie z obszaru przygotowania do druku, maszyn drukujących i obróbki po druku. Tegoroczną ofertę uzupełnią Branżowe Targi Zdobienia Odzieży i Marketingu Tekstylnego TeksPro, które w 2009 roku świętować będą swoją premierę. Tradycja i renoma wiosennych spotkań branży reklamowej i poligraficznej w Poznaniu sprawia, że od lat cieszą się one ogromnym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i fachowej publiczności. W 2007 roku ekspozycja targów poligraficznych i OUTDOOR EXPO zgromadziła 14 tys. osób.

Program wydarzeń – konferencje i seminaria

Targi są tradycyjnie miejscem licznych fachowych konferencji i seminariów przygotowanych we współpracy z izbami, stowarzyszeniami i wydawnictwami branżowymi. Zainteresowani problematyką i nowoczesnymi rozwiązaniami w sektorze komunikacji wizualnej będą mogli dowiedzieć się wszystkiego o efektywnym wykorzystaniu nowoczesnego medium reklamowego jakim jest Digital Signage podczas konferencji Wizualna komunikacja komplementarna w digital Out-Of-HOME, organizowanej przez VISUAL COMMUNICATION. Konferencja odbędzie się 21 kwietnia i jest skierowana do osób pracujących w sektorze komunikacji wizualnej, właścicieli i kadry kierowniczej agencji reklamowych, domów mediowych, brokerów oraz biur reklamy, a także zleceniodawców działań marketingowych z branż FMCG, telekomunikacyjnej czy sektora handlowo-usługowego. Udział w konferencji jest bezpłatny. Po raz trzeci będzie można także obejrzeć Galerię Niekonwencjonalnych Upominków Reklamowych i wziąć udział w Konkursie na Najbardziej Kreatywny Upominek targów Euro-Reklama GIFT EXPO, którego organizatorem jest dwumiesięcznik „Pro-KREACJA”. Wszystkie prezentowane w Galerii upominki wezmą udział w plebiscycie publiczności, który wyłoni zwycięzców Konkursu. Dla zwiedzających związanych z branżą poligraficzną przygotowano m.in.: VII Konferencję Poligraficzną Polskiej Izby Druku pod tytułem „Standardy w poligrafii” oraz konferencję edukacyjną „Nowoczesna edukacja zawodowa wymogiem współczesnej poligrafii” organizowaną przez Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Przemysłu Poligraficznego przy udziale MTP. Trzeciego dnia odbędzie się również seminarium poświęcone zarządzaniu kryzysowemu przygotowane przez redakcję Magazynu Poligrafika i Targi Poznańskie. W trakcie niego będzie można dowiedzieć się jak i w co warto inwestować w trudniejszych ekonomicznie czasach i jak uczynić dotychczasową działalność bardziej efektywną.

Przestrzenie specjalne, konkursy

W ramach ekspozycji specjalnych odbędą się m.in.: Salon Druku Wielkoformatowego i Miasteczko Drukarń Polskich mające na celu wyeksponowanie oferty poligraficznej skierowanej do sektora reklamowego oraz do sektora zleceniodawców usług poligraficznych. Pasjonatów historycznych urządzeń poligraficznych z pewnością ucieszy wystawa Poligrafia RETRO przygotowana przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. Tradycyjnie zorganizowane zostaną także konkursy o Złoty Medal MTP, nagrody Acanthus Aureus oraz statuetki SuperstarPOLAND dla najlepszych nośników reklamowych PoS.

Gwarantujemy 100% komfortu rozmów B2B

Na efektywność spotkań biznesowych wpływa bezpośrednio możliwość zbudowania osobistych relacji z klientami. Stuprocentowy komfort zwiedzania i rozmów na stoiskach targowych zapewni niewątpliwie jasny i przejrzysty podział ekspozycji czterech targowych wydarzeń oraz doskonała lokalizacja Międzynarodowych Targów Poznańskich w samym centrum Poznania. Przestrzenne, klimatyzowane pawilony oraz liczne parkingi
i restauracje, zlokalizowane na terenach targowych, zapewnią szeroki wachlarz możliwości do prowadzenia rozmów biznesowych.

Bezpłatny wstęp po rejestracji online

Targi będzie można zwiedzać od wtorku do piątku od godziny 9.00 do 17.00. Nowością jest możliwość bezpłatnego wstępu na targi po wcześniejszej rejestracji online (formularze dostępne na stronach internetowych targów: www.giftexpo.pl; www.outdoorexpo.pl, www.poligrafia.mtp.pl ).

Do zobaczenia w Poznaniu!