Genesis PR: nowa struktura i kolejne awanse w agencji

przez | 10/03/2009

Genesis PR – agencja świadcząca usługi public relations i Investor relations – rozbudowała strukturę organizacyjną. W związku z dynamicznym rozwojem firmy utworzone zostały 3 działy dedykowane poszczególnym sektorom rynku. Na ich czele stanęli nowo powołani dyrektorzy. Nad zespołem Korporacyjno-Finansowym pieczę sprawuje Joanna Carbol, działania z zakresu Komunikacji Marketingowej koordynuje Monika Wlaźniak, a działem Korporacyjno-Technologicznym zarządza Urszula Głowicka. Wraz z utworzeniem nowej struktury na stanowisko Account Managera awansowała Karolina Bałachowicz, dotychczas Account Coordinator w GENESIS PR.

Nadzór nad działaniami wszystkich zespołów sprawuje Eliza Misiecka – dyrektor generalny agencji.

„Nowa struktura organizacyjna naszej Agencji jest odpowiedzią na zapotrzebowanie płynące z rynku. Wąskie specjalizacje i zespoły projektowe dedykowane konkretnym sektorom i branżom gwarantują obsługę w pełni dopasowaną do specyfiki i potrzeb Klientów” – powiedziała Eliza Misiecka, dyrektor generalny GENESIS PR.

Dział Korporacyjno-Finansowy odpowiedzialny jest przede wszystkim za obsługę spółek z sektora finansowego, przemysłowego oraz FMCG. Zarządzająca działem Joanna Carbol z branżą public relations związana jest od ponad 8 lat. Posiada doświadczenie w zakresie PR korporacyjnego, produktowego i investor relations. Jej mocną stroną jest współpraca z grupami kapitałowymi i holdingami. Obecnie odpowiedzialna jest za zarządzanie zespołami projektowymi oraz planowanie i wdrażanie strategii PRowych m.in. dla Klientów: Grupa FAMUR, FAM Grupa Kapitałowa, Penta Investments, Kancelaria Prawna Chajec, Don-Siemion&Żyto, Tan-Viet International, Żabka Polska czy Aero Vodochody. Realizowała także kampanie PR, marketingowe i rebrandingowe na rzecz m.in.: Emperia Holding (SPO), Legg Mason (rebranding), Infovide-Matrx, Javart, Forum TFI.

Nadzór nad komunikacją marketingową sprawuje Monika Wlaźniak. Ma 11 lat doświadczenia zawodowego, w tym ponad 4 lata w branży PR z zakresu relacji inwestorskich oraz PR korporacyjnego, produktowego i zarządzania kryzysem. W GENESIS PR pracuje od 2006 roku. Na swoim koncie ma zrealizowane kampanie m.in. dla: Grupa Selena (IPO), ATM Grupa (SPO), Integer.pl (IPO), InPost, Polskie Książki Telefoniczne pkt.pl. Opal Property Developments, M.W. Trade, Grupa VECTRA, Restauracje Vinarius i Belvedere. Dodatkowo, prowadzi projekt non-profit dla Fundacji Świętego Mikołaja.

Działem Korporacyjno-Technologicznym, skupiającym spółki z branży przemysłowej, technologicznej i logistycznej, kieruje Urszula Głowicka. W Genesis PR pracuje od 2006 roku. Posiada doświadczenie w obszarze investor relations, PR korporacyjnego oraz zarządzania sytuacją kryzysową. W GENESIS PR odpowiedzialna jest za kreowanie wizerunku i koordynację zadań na rzecz takich Klientów jak: BLACK RED WHITE, Grupa Kolastyna, InPost, Integer.pl czy Centrum Klima. Realizowała także kampanie marketingowe i rebrandingowe dla: Grupy AXTONE i telewizji VECTRA. W portfolio jej Klientów znajdowała się ponadto giełdowa spółka RADPOL należąca do funduszu Tar Heel Capital.

Karolina Bałachowicz, która awansowała na stanowisko Account Managera, ma 3 lata doświadczenia zawodowego, a w Genesis PR pracuje od 2007 roku. Odpowiedzialna jest za koordynację projektów z zakresu komunikacji marketingowej oraz PR korporacyjnego na rzecz takich klientów jak: ATM Grupa, Grupa Kolastyna, InPost, Integer.pl czy Grupa VECTRA. Nadzoruje pracę zespołu wspierającego działalność non profit i kampanie realizowane przez Fundację Świętego Mikołaja. Była również odpowiedzialna za działania investor relations dla spółek: Grupa Selena czy M.W. Trade.

Agencja GENESIS PR oferuje pełny zakres działań PR. Mocną stroną agencji jest PR korporacyjny, finansowy, relacje z mediami oraz investor relations. Klientami GENESIS PR są m.in. ArchiDoc, ATM Grupa, Centrum Klima, Chajec, Don-Siemion, Żyto Kancelaria Prawna, FAM Grupa Kapitałowa, InPost, Integer.pl, Grupa FAMUR, Grupa Kolastyna, Penta Investments, Grupa Selena, Opal Property Developments, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne, Żabka Polska SA czy BLACK RED WHITE. Agencja prowadzi także kampanię non-profit na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja.
GENESIS PR jest laureatem nagród: Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny” za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena na rynku finansowym oraz obsługę PR podczas pierwszej oferty publiczne, Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny” za wprowadzenie na rynek marki InPost oraz nagrody GPW 2008 przyznanej w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.

Więcej informacji na www.genesispr.pl