Dalsze losy Anny Skorupskiej

przez | 10/03/2009

Anna Skorupska rozstała się z Telefonią DIALOG w lipcu ur. Podczas dwuletniej pracy w Dialogu zrealizowała cztery kampanie reklamowe (w tym m.in. z polską kadrą pływacką). Podczas jej kadencji świadomość marki wzrosła o 13% przy takim samym budżecie komunikacji marketingowej jak przed jej przyjściem. Jest współtwórcą strategii wprowadzenia Dialogu na rynek ogólnopolski.

user_33086_a4ac5e_hugePo zakończeniu studiów w Londynie na London School of Economics and Politcal Science w zakresie zarządzania i powrocie do kraju, Anna Skorupska otworzyła Skorupska Business Consulting Group. W ramach grupy planowane są trzy odrębne działy: marketing strategiczny, komunikacja marketingowa oraz szkolenia. Poza usługami konsultingowymi, SBCG tworzy zasoby do obsługi i pełnego outsourcingu marketingu z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie SBCG realizuje projekty doradcze dla spółki finansowej GCDF, projektując i wdrażając strategię marketingową dla jednej z marek z portfela GCDF oraz dla Wydawnictwa Europa. Zadaniem SBCG jest usprawnienie procesu sprzedaży oraz zaplanowanie działań marketingowych.

– Kryzys, czy to w wymiarze spekulacji czy też rzeczywiście odzwierciedlający sytuację makroekonomiczną w Polsce, wymusza na marketerach nowe spojrzenie na alokację i sposób dysponowania budżetu. Myślę, że obecna sytuacja wpłynie na rozwój usług outsourcingowych. Strategia SBCG zakłada świadczenie eksperckich usług, bez konieczności zatrudniania wysokiej klasy specjalistów i ekspertów. Współpracujemy z konsultantami, którzy pracują dla znanych marek w Polsce. Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższej jakości wiedzę, elastyczność i skuteczność realizacji zakładanych celów marketingowych. – mówi Anna Skorupska.

Anna Skorupska do lipca 2008 roku była szefem działu strategii marketingowej w Telefonii DIALOG. Poprzednio pracowała w Aster City Cable oraz agencji Adv.pl S.A. Pracowała również jako konsultant w londyńskiej agencji reklamowej SPIRIT realizując projekty rebrandingowe. Jest absolwentką London School of Economics and Political Science. W wolnych chwilach jeździ na nartach, pływa na windsurfingu, gra na fortepianie i trenuje taniec współczesny.

www.sbcg.pl