Bogate A3 kusi konsumenta

przez | 10/03/2009

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca sprzedaż modelu Audi A3 z bogatszym pakietem wyposażenia. Dwukanałowe działania prowadzone w radiu i prasie stanowią wsparcie medialne dla akcji sprzedażowej limitowanej serii samochodów. Agencja reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki odpowiedzialna jest za koncepcję i kreację działań, które trwać będą do końca marca br. Jest to kolejna odsłona kampanii prowadzonej na zlecenie wyłącznego importera marki Audi, firmy Kulczyk Tradex.

Naszym celem jest budowanie przekazu wizerunkowego opartego o pozycjonowanie marki. Stąd działania kierujemy do klientów ceniących dynamikę, innowacyjność technologiczną, wysoką jakość i elegancję. – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.

Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji „Uchylamy drzwi do klasy Premium” przygotowała całościową koncepcję i kreację działań. W przekazie podkreślane są dwa aspekty: charakter premium marki Audi i atrakcyjna możliwość zakupu auta z klasy kompakt premium, posiadającego jednocześnie szereg rozwiązań z klasy wyższej. Startująca kampania prasowa prowadzona jest w magazynach lifestylowych, opiniotwórczych, marketingowych i dziennikach ogólnopolskich.

„Uchylamy drzwi do klasy Premium” to kolejny projekt prowadzony przez agencję Zero,2 Inżynieria Marki dla firmy Kulczyk Tradex. Poprzednie realizacje to np. „Wielkość nie lubi ograniczeń” (Audi A4), czy „Technicznie perfekcyjny” (Audi Q5).

Wszystkie modele z rodziny Audi A3 łączy połączenie dynamiki z nowoczesnym designem oraz wysokim poziomem komfortu i bezpieczeństwa. Marka oferuje doskonałe rozwiązania techniczne, szeroki wybór jednostek napędowych oraz atrakcyjnie linie wyposażenia.