Szersza obsługa aplikacji Oracle w rozwiązaniu Oracle Enterprise Manager

przez | 09/03/2009

Pakiety Oracle Real User Experience Insight Accelerator umożliwiają monitorowanie działań użytkowników wielu aplikacji.

Najważniejsze fakty:

  • Firma Oracle, rozbudowując swoje kompleksowe podejście do zarządzania aplikacjami, poinformowała o udostępnieniu nowych pakietów Oracle Real User Experience Insight Accelerator do rozwiązania Oracle Siebel CRM oraz pakietu Oracle E-Business Suite.
  • Pakiety Oracle Real User Experience Insight Accelerator monitorują protokoły powiązane z aplikacjami i umożliwiają automatyzowanie konfiguracji, instalacji i monitorowanie czynności wykonywanych przez użytkowników aplikacji Oracle.
  • Aplikacja Oracle Real User Experience Insight, kluczowy element rozwiązania Oracle Enterprise Manager, pozwala przedsiębiorstwom stosować aplikacje o znaczeniu krytycznym w możliwie najkorzystniejszy sposób, dostarczając cenne informacje o działaniach użytkowników. Łączy ona analizy wydajności i wykorzystania, dzięki czemu firmy i odpowiednie osoby z działów informatycznych mogą lepiej rozumieć działania użytkowników aplikacji i ułatwiać im korzystanie z oprogramowania w sposób optymalny.

Najważniejsze informacje na temat pakietów Oracle Real User Experience Insight Accelerator:

  • Fabrycznie konfigurowane szablony — umożliwiają szybkie wdrażanie aplikacji i skrócenie czasu oczekiwania na uzyskanie korzyści.
  • Jednoznaczna identyfikacja przez eliminację — porządkowanie treści i skrócenie czasu koniecznego do wskazania i rozwiązania najważniejszych problemów występujących w centrach przetwarzania danych.
  • Dekodowanie zależne od aplikacji — obsługa protokołów Oracle Forms i Siebel CRM HI zapewnia wgląd w działania użytkowników na niespotykaną do tej pory skalę.
  • Automatyczne monitorowanie, rejestrowanie i raportowanie błędów w funkcjonalności — umożliwia wprowadzanie istotnych ulepszeń w interfejsie użytkownika i pozwala administratorom z wyprzedzeniem oceniać i dostosowywać aplikacje pod kątem poprawy komfortu użytkowania.
  • Monitorowanie zadowolenia użytkowników — pozwala firmom dynamicznie reagować na spadające wskaźniki zadowolenia użytkowników aplikacji Oracle.
  • Pomiary i monitorowanie transakcji — poza prostym rejestrowaniem błędów rozwiązanie umożliwia pomiary i monitorowanie rzeczywistych transakcji przeprowadzanych przez użytkowników.
  • Kontekstowa analiza poszczególnych działań, od kliknięć i wyświetleń do transakcji biznesowych.
  • Wgląd w najważniejsze mierniki – takie jak wskaźniki zatrzymania, czy wydajność i liczba transakcji.

Pakiety Siebel CRM Accelerator i Oracle E-Business Suite Accelerator są już dostępne na rynku. Udostępnienie pakietu PeopleSoft Enterprise Accelerator jest zapowiadane na rok kalendarzowy 2009.

„Wprowadzając nowe pakiety Oracle Real User Experience Insight Accelerator, Oracle w dalszym ciągu ułatwia klientom obniżanie całkowitego kosztu posiadania aplikacji Oracle. Nasi klienci mogą unikać utraty przychodów spowodowanej nieukończeniem lub przerwaniem transakcji, ograniczać liczbę zgłoszeń do telecentrów, przyspieszać rozwiązywanie problemów związanych z niską wydajnością aplikacji i dostosowywać się do zmiennych potrzeb swoich przedsiębiorstw poprzez zapewnienie sobie wglądu w działania biznesowe i działania użytkowników” — powiedział Richard Sarwal, wiceprezes ds. rozwoju produktów w firmie Oracle.