Pizza Hut wchodzi na ekrany

przez | 09/03/2009

Od 6 marca, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, oglądać będzie można „Niezdecydowanie” – najnowszy spot reklamowy sieci restauracji Pizza Hut. Film przygotowany został w ramach kampanii wizerunkowej marki – „Pizza… i znacznie więcej!”, której celem jest pokazanie w jaki sposób zmieniła się Pizza Hut oraz podkreślenie jej bogatej i różnorodnej oferty.

„Tą kampanią chcemy dotrzeć zwłaszcza do tych, którzy nie mieli jeszcze okazji odwiedzić naszych restauracji lub też dawno nas nie odwiedzali.” – mówi Izabela Winsztal, Brand Manager Pizza Hut. „Nie mam wątpliwości, że dla wielu z nich zaskoczeniem może być to jak bardzo Pizza Hut się zmieniła, zwłaszcza nasze menu. Bogate i różnorodne może być prawdziwą pokusą, a nawet – jak w zabawny sposób pokazaliśmy w naszym filmie – przyczyną ‘niezdecydowania’ przy wyborze dania.”

Kampania telewizyjna Pizza Hut stanowi kolejny już etap działań podjętych przez markę w ubiegłym roku, mających na celu kształtowanie wizerunku Pizza Hut jako restauracji casual dininng – restauracji o różnorodnym menu, na każdą okazję.

„Spot nakręcony został we wnętrzach jednej z naszych restauracji o nowym wystroju, co więcej – wzięli w nim udział pracownicy Pizza Hut, których także na co dzień można tu spotkać. Zależało nam na jak najlepszym oddaniu charakterystycznej, przyjaznej atmosfery jaka panuje w naszych restauracjach i tym samym zachęceniu do ich odwiedzenia. Serdecznie zapraszamy!” – dodaje Izabela Winsztal.

30’ i 15’ spoty wyświetlane będą do końca kwietnia na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, Polsat, Polsat2, Polsat Cafe, Polsat Sport, AtMedia i Discovery.

Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction.

Serwis www Pizza Hut przygotowany został przez agencję Genero.