Jak osiągnąć dobrą komunikację między użytkownikami a operatorami VoIP?

Na to pytanie odpowiedziała trójmiejska firma Master Telecom, która zaprezentowała swoje zintegrowane rozwiązania komunikacyjne podczas „Warsztatów VoIP – Trendy. Regulacje prawne. Modele biznesowe”, które odbyły się w Warszawie w dniach 3-4 marca 2009.

VoIP to nowe źródło przychodów, dające operatorom możliwość wypracowania przewagi konkurencyjnej na rynku dotkniętym kryzysem. Podczas dwudniowych warsztatów zorganizowanych przez Informedia Polska przedstawiciele wiodących krajowych firm telekomunikacyjnych, kancelarii prawnych oraz firm konsultingowych dzielili się swoją praktyczną wiedzą i doświadczeniami. Ciekawa formuła spotkania i interesujący program dał uczestnikom odpowiedzi na tematy trendów finansowych, technologii, modeli biznesowych, usług dodanych, systemów bilingowych i regulacji prawnych.

„Aby utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku usług masowych takich jak Telefonia Internetowa, oprócz dobrych ofert, usług dodanych czy nowych technologii, równie ważne jest tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z użytkownikami tych usług. Teraz jest to możliwe dzięki nowoczesnym rozwiązaniom komunikacyjnym wykorzystującym różne media i organizującym obsługę klientów w spójny i wydajny proces jakościowy.” – podczas swojej prelekcji przekonywał Jacek Tomaszewski, Dyrektor Generalny Master Telecom.

To pierwsze tego typu podejście do tematu obsługi klienta masowego, gdzie wykorzystanie technologii IP w operatorskim Call/Contact Center jest poparte praktycznymi zasadami systemów zarządzania jakością. Dążenie do rozwiązania sprawy klienta już przy pierwszym kontakcie oprócz sprawnego systemu informatycznego wymaga od usługodawcy stałego doskonalenia oraz upraszczania procesów i procedur formalnych. Dzięki prezentowanemu na tegorocznych Warsztatach VoIP systemowi QSMaster każdy operator może obserwować i reagować na zmieniający się rynek i oczekiwania klientów również w obszarze form i zakresu kontaktów.

Spółka Master Telecom rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem i nadzorem systemów telekomunikacyjnych dla firm, instytucji, operatorów sieci i dostawców usług. Spółka opracowuje innowacyjne rozwiązania wykorzystywane w telekomunikacji, komunikacji internetowej, edukacji i e-marketingu. Poprzez portal TELEAKADEMIA.PL Spółka popularyzuje nowoczesne systemy komunikacji IP oraz organizuje szkolenia i kursy dla użytkowników oraz administratorów tych systemów. Master Telecom jest partnerem Pomorskiego Parku Naukowo-Technologicznego w Gdyni.

Więcej informacji:
http://www.mastertele.com

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu