Testa Communications i akcja dla kulinarnych pasjonatów

przez | 06/03/2009

Największa w Polsce akcja kulinarna poświęcona sztuce i nauce gotowania – Szkoła Gotowania miesięcznika Claudia i firmy Kamis przeszła pod opiekę agencji TESTA Communications.

Comiesięczne, tematyczne zajęcia w Szkole Gotowania, prowadzone są przez „sławy kulinarne” – Szefów Kuchni sieci hoteli Sheraton w Polsce. Uczestnicy zajęć wyłonieni w konkursie miesięcznika Claudia, mają szansę na przekonanie się, że każdy może zostać mistrzem kuchni, lub po prostu zaskoczyć rodzinę i znajomych ciekawymi rozwiązaniami kulinarnymi. Oprócz sposobów na przyrządzanie potraw, mistrzowie kuchni uczą ciekawych technik podawania dań. Każdy ma szansę poznać pracę kucharza „od kuchni”, bowiem zajęcia odbywają się w kuchniach restauracji hotelowych!

Szkoła Gotowania rozpoczęła się w czerwcu 2008 roku i potrwa do maja 2009 roku.

Partnerami medialnymi akcji są „Moje Gotowanie”, radio VOX FM, dziennik Polska i program Kawa czy Herbata w TVP1. Wszystkie szczegóły dotyczące Szkoły Gotowania można znaleźć na stronie internetowej akcji: www.szkolagotowania.claudia.pl

Testa Communications odpowiada za obsługę konkursu miesięcznika Claudia, kompleksową organizację imprezy oraz obsługę public relations.