Rigips z szacunkiem dla fachowców

przez | 06/03/2009

Pierwszego marca ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Rigips. Kampania skierowana jest do wykonawców budowlanych. Komunikowana głównie w prasie i outdoorze, prowadzona jest pod hasłem przewodnim „Z szacunkiem dla fachowców”. Za opracowanie strategii i implementację kreacji na wszystkich polach odpowiada Agencja Reklamowa Effectica i Effectica Direct.

– Bohaterami naszej kampanii są wykonawcy. Pokazujemy, jak postrzegamy ich pracę, jej istotę i znaczenie. Bo przecież robią coś naprawdę ważnego, jak mówi jedna z reklam, spełniają czyjeś marzenie o domu. Kampania opiera się na przekonaniu, że wykonawcy powinni być dumni ze swojego zawodu i na głębokim szacunku, jakim ich darzy Rigips – przekonuje Brand & Marketing Communication Manager Rigips, Agnieszka Kańkowska.

Do kampanii zaproszeni zostali prawdziwi przedstawiciele branży – właściciele firm budowlanych. Sesja zdjęciowa z ich udziałem zaowocowała kreacją na nośniki wielkoformatowe (outdoor o zasięgu ogólnopolskim) oraz kampanią prasową, m.in. w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej, tygodnikach: Polityka, Newsweek oraz w prasie branżowej. Rigips planuje w kolejnych miesiącach kontynuację działań reklamowych.

Strategię oraz kreację kampanii przygotowała i realizuje Grupa Effectica (Effectica oraz Effectica Direct).

Agencja pozyskała budżet marki Rigips w wyniku przetargu, którego rozstrzygnięcie miało miejsce 2 lutego br.