Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kolejną kampanię dla Tymbarku

przez | 06/03/2009

3 marca rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa przygotowana przez Grupę Saatchi & Saatchi dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice). Tym razem projekt realizowany jest dla soku pomarańczowego Tymbark Classic „Matao”.

Celem prowadzonych działań jest powiązanie wizerunku produktu z regionem Matao w Brazylii, skąd od 15 lat Tymbark sprowadza najlepsze odmiany pomarańczy używanych do produkcji soku Tymbark Classic.

30˝ spot reklamowy ma formę muzycznej pocztówki „Pozdrowienia z Matao”, w którym grupa Brazylijczyków – mieszkańców Matao – śpiewa „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał” (Skaldowie), co w naturalny sposób pokazuje, że dalekie Matao jest nam bliższe, niż może się wydawać.

Z kolei koncepcja reklamy prasowej „Wyjątkowa selekcja z Matao” w humorystyczny sposób nawiązuje do głównego symbolu kojarzonego z Brazylią – piłki nożnej, przypominając jednocześnie o znanej, wysokiej jakości brazylijskich pomarańczy.

Obecnie kampania realizowana jest w telewizji oraz prasie (miesięczniki i tygodniki). Spot reklamowy jest emitowany w: TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN7.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith/Optimedia.

Start kampanii: 3 marca 2009

Przedstawiciele agencji: Aneta Świercz-Grądkowska, Piotr Falęcki – account team, Magdalena Zdunikowska – strateg

Przedstawiciele klienta: Adam Mikołajczyk

Dyrektor kreatywny: Max Olech

Team kreatywny: Max Olech, Natalia Pryzowicz, Johan Pasternak

Producent: Marta Gierej