Falvit. Czas na siłę kobiecości

przez | 06/03/2009

Rusza kampania Falvitu – produkowanego przez jeleniogórską Jelfę suplementu diety dla kobiet. Nad nowym wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications Consultants, która po ubiegłorocznych działaniach PR staruje z kampanią zintegrowaną dla tej marki.

Nowa strategia komunikacji Falvitu opiera się przede wszystkim na odświeżeniu wizerunku marki, tak aby możliwe było zwiększenie jej rozpoznawalności i wyposażenie jej w atrybuty dynamizmu oraz nowoczesności, a także zaangażowanie emocjonalne młodszych konsumentek. Falvit to ekspert od kobiecości.

Kampania rozpoczyna się na początku marca 2009 roku. W pierwszym półroczu będzie opierała się na działaniach w prasie, radiu, telewizji oraz aktywnościach promujących markę w kinach. Zaplanowano również działania BTL. W tym okresie zostanie rozwinięta strategia Public Relations dla tej marki.

Idea  kreatywna opiera się na uwypukleniu 24-godzinnej ochrony, jaką Falvit zapewnia różnym typom kobiet, dzięki czemu wszystkie z nich mogą w pełni cieszyć się życiem w każdej chwili i o każdej porze.  Kreacja wykorzystana w kampanii odwołuje się do wystawy „Obraz Polki XXI wieku”, której pomysłodawcą i opiekunem w minionym roku była marka Falvit. Wystawa, prezentująca kilka wielkoformatowych zdjęć wykonanych przez fotografików z grupy artystycznej „Świetlica” (Mikołaja Grynberga, Andrzeja Świetlika, Adama Chmieleckiego, Jacka Porembę, Tomka Sikorę oraz Wojtka Wieteskę), stanowiła ilustrację badań nad typami współczesnej kobiecości, przeprowadzonych przez TNS OBOP we współpracy z Przedsiębiorstwem Farmaceutycznym Jelfa w ubiegłym roku.

Rozpoczynająca kampania odbywa się pod hasłem „Falvit. Czas na siłę kobiecości”. W dwu wykorzystanych layoutach prasowych pojawiają się zdjęcia z wystawy „Obraz Polki XXI wieku”. Zarówno w reklamach prasowych, jak i spotach radiowych można znaleźć kilka symbolicznych odwołań do konkretnych  sytuacji w ciągu dnia, w jakich znajduje się współczesna kobieta. Ich wspólnym mianownikiem jest siła kobiecości, która pozwala udźwignąć na co dzień tak wiele zadań i ról.

Kampania prasowa obejmie takie tytuły, jak: „Twój Styl”, „Claudia”, „Pani”, „Zwierciadło”, „Shape”, „VIVA!”, „Wysokie Obcasy” oraz „Show”. 30-sekundowe spoty radiowe będzie można  będzie usłyszeć w Radiu Zet, RMF FM, RMF Classic oraz Trójce. Billboardy sponsorskie (8 sek.) będą emitowane w marcu i kwietniu br. przed czwartkowym kinem kobiecym w TVN oraz programami takimi jak „Magiel Towarzyski” oraz „S.O.S. Uroda” w TVN Style.

W kinach przed filmami kierowanymi do kobiet widzowie zobaczą specjalnie przygotowany 20-sekundowy spot. Dodatkowo w Dniu Kobiet, czyli 8 marca, odwiedzający sieć kin New Age Media (Cinema City, Helios, Kinoplex) otrzymają przed seansem słodki upominek od marki Falvit. Kampania będzie również wspierana różnymi materiałami BTL dostępnymi w aptekach w całej Polsce.

Nad konceptem kampanii pracował zespół kreatywny w składzie: Beata Sitek oraz Ida Zwierzchowska. Media zaplanował i zakupił Dom mediowy Vizeum. Ze strony klienta w projekcie uczestniczy Magdalena Kacprzuk – kierownik produktu OTC w PF Jelfa.

Nad całością kampanii czuwa agencja Marketing & Communications Consultants. Pracami zespołu obsługującego Jelfę w M&CC (Anna Majewska – senior account executive; Sylwia Samborska – account executive) kieruje Małgorzata Marzewska – account manager.