Agencja GoldenSubmarine dla marki Big Star

przez | 05/03/2009

Wystartowała strona internetowa promująca kolekcję odzieży marki Big Star -wiosna-lato 2009. Jej twórcą jest agencja interaktywna GoldenSubmarine.

Celem strony poświęconej kolekcji wiosna-lato 2009 marki Big Star jest przybliżenie klientom najnowszych propozycji firmy odzieżowej na nadchodzący sezon. Prezentacja strojów oraz akcesoriów z wchodzącej na rynek kolekcji ma charakter multimedialny.

Animacja na stronie głównej zabiera użytkownika w podróż na Ibizę, gdzie może wcielić się w rolę fotografa-paparazzi śledzącego gwiazdę – Dodę, która spędza tam wakacje. Do prezentacji zdjęć image’owych zastosowano ciekawy mechanizm. Użytkownik ogląda je przez teleobiektyw aparatu fotograficznego i klikając – co sprawia wrażenie robienia zdjęcia – sam decyduje o tym, jaki fragment tego zdjęcia chce zobaczyć. Po zrobieniu wszystkich zdjęć, użytkownik może pobrać katalog przypominający tabloid. Atrakcyjnym dodatkiem do zdjęć z Ibizy jest making off, czyli materiał filmowy z planu zdjęciowego nowej kolekcji. Aby lepiej oddać klimat Ibizy, w serwisie zadbano również o odpowiednią muzykę: na żywo gra lokalne radio – IbizaSonica.

Propozycje odzieżowe na nadchodzący sezon zostały zaprezentowane w trzech zakładkach – „Kolekcja”, „Jeans” oraz „Akcesoria”. Każda z nich zawiera męską i damską linię produktów na nadchodzący sezon. Kadrowane zdjęcia strojów w kilku ujęciach oraz możliwość powiększania zdjęć, to tylko kilka zabiegów zastosowanych do uatrakcyjnienia prezentacji „Kolekcji”. W zakładce „Jeans” – wybierając odpowiedni przycisk – każde z prezentowanych na modelach spodni można obejrzeć na tle zachodu słońca lub też na tle nieba nocą – co ciekawe, wraz z rzeczywistą zmianą pory dnia, tło zmienia się automatycznie. Mechanizm pozwala również odwrócić postać i obejrzeć tył prezentowanych produktów jeansowych.

Do wyszukiwania  sklepów Big  Star wykorzystano mechanizm lokalizacji Google Maps. Pozwala to na dokładne odzwierciedlenie umiejscowienia sklepu w danym mieście. Użytkownik ma możliwość znalezienia dokładnego dojazdu do każdego sklepu w Polsce i w Europie.

Serwis został przygotowany w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i rosyjskiej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z agencją GoldenSubmarine, która sprostała niełatwemu zadaniu stworzenia ciekawego serwisu, o przyjemnym, wakacyjnym klimacie, z przyjazną nawigacją i miłą dla ucha muzyką. Cały serwis sprawia, że internauta może z przyjemnością poznać nową kolekcję, dokonać zakupów on-line, czy znaleźć drogę do najbliższego sklepu” – stwierdził Rafał Białek – odpowiedzialny za projekt ze strony Big Star Limited.

www.bigstar.pl
www.goldensubmarine.com