Grupa Saatchi & Saatchi dla Kubusia

przez | 04/03/2009

Grupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową wprowadzająca nowy produkt  – Kubuś SCOOL (Grupa Maspex Wadowice). Celem kampanii jest zbudowanie świadomości wprowadzanego na rynek produktu oraz zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po tę nowość.

Kampania ma na celu zaprezentowanie nowości od Kubusia – Scoola – pełnego owoców napoju dla dzieci w wygodnej plastikowej butelce, wykreować modę na nowy produkt oraz zbudować świadomość, że zawiera zdrową porcję owoców.

Dwa filmy wyjaśniają zadawane we wcześniejszych zwiastunach pytania, – kim są Pinkowe Truski oraz Zielone Jabla. Możemy zobaczyć wielkie taneczne show Pinkowych Trusek oraz gokartowy wyścig drużyny Zielonego Jabla.

Kampania realizowana jest w telewizji, prasie kobiecej, prasie dla dzieci, w kinach, ekranach LCD na stokach narciarskich, outdoorze oraz na CLP na przystankach.

Start kampanii: teasery od 26.01.2009;  reveale od 9.02.2009.

Przedstawiciele agencji: Małgorzata Tereszczenko – account director; Bolek Michalski – account executive; Magdalena Zdunikowska – strateg

Dyrektor kreatywny: Max Olech

Kreacja:. Jola Gorczyńska – art director; Michał Łągiewka – copywriter, Magda Nowakowska – art director

Producent: Eliza Kurek – TV, Rafał Kierzyński – print

Planowanie i zakup mediów: Zenith Media