Empik.com rozpoczął współpracę z SARE

przez | 04/03/2009

Jeden z największych sklepów internetowych – Empik.com –  zdecydował o powierzeniu swojej obsługi w zakresie e-mail marketingu firmie SARE. W ramach podpisanej właśnie umowy będzie ona odpowiadać za wysyłki mailingów sprzedażowych, komunikację z klientami, odbiorcami newsletterów oraz użytkownikami skupionymi także wokół innych serwisów Empiku.

Pod koniec zeszłego roku Empik dokonał przeglądu ofert agencji, które oferują usługi z zakresu e-mail marketingu. SARE zostało najwyżej ocenione pod względem proponowanych rozwiązań technologicznych oraz poziomu obsługi klienta.

W pierwszym etapie współpracy dokonano integracji systemów po stronie sklepu i agencji. Opracowano rozwiązania pozwalające na wzajemną synchronizację baz adresowych oraz skrypty umożliwiające wykorzystanie danych statystycznych pochodzących z SARE w systemach bazodanowych Empiku. Pozwoli to na precyzyjne targetowanie wysyłek oraz dobieranie treści oferty odpowiednio do zachowań i zainteresowań odbiorców. Wszystko to wpłynąć ma istotnie na zwiększenie poziomu sprzedaży generowanego przez ten kanał komunikacji.

„Empik.com to wymagający klient. Ma ogromne doświadczenie w wykorzystywaniu e-mail marketingu w sprzedaży swoich produktów i wie czego oczekuje od naszych rozwiązań. Ta współpraca jest więc dla nas bardzo rozwijająca.” – mówi Tomasz Kusy, Kierownik Działu Programowania w SARE. „Już na jej początku czujemy się jednak bardzo docenieni, bo o wyborze naszych rozwiązań zadecydowali ludzie, którzy w ostatnich latach rozwijali jeden system do e-mail marketingu po stronie konkurencji.” – dodaje Kusy.