OS3 wyłącznym partnerem merytorycznym online PNSA

przez | 03/03/2009

Agencja interaktywna OS3 multimedia została wyłącznym partnerem merytorycznym online pierwszej polskiej edycji konkursu Polish National Sales Awards.

W swoich codziennych działaniach OS3 multimedia stawia nie tylko na skuteczną, pro-sprzedażową realizację kampanii komunikacji marek, rozwijając kompetencje w e-commerce i traktując biznes klienta jako wartość nadrzędną, ale też edukuje rynek. Początkiem owej edukacji jest najnowsza książka Roberta Kroola „Standardy kierowania zespołem handlowym”, w której Marcin Maj, dyrektor zarządzający agencji, został zaproszony do napisania rozdziału poświęconego budowaniu relacji z klientem. Co ciekawe, skupił się w nim nie na sprzedawaniu, lecz na kupowaniu. „Towarem” jest tu relacja z klientem, który nie kupuje już samego produktu, ale  eksperta, któremu powierza swoją markę. Dlatego handlowcy zatrudniani przez agencję muszą dysponować nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale i charyzmą, która dziś jest tak bardzo w cenie.

Kontynuując działania rozwijające i edukujące rynek, OS3 multimedia wsparła merytorycznie projekt PNSA.

„Wysokie standardy sprzedaży to w tej chwili jeden z priorytetów w budowaniu relacji z klientem. Można je osiągnąć jedynie poprzez innowacyjność i skuteczność w zakresie prowadzonych działań rynkowych oraz pełne zaangażowanie w rozwój biznesu klientów. Tym bardziej cieszę się, że jako agencja zostaliśmy zaproszeni do prestiżowego przedsięwzięcia promującego nowoczesne standardy sprzedaży” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

„Wierzymy, że konkurs będzie motywacją dla firm do jeszcze większego podniesienia swoich kompetencji, wydajniejszej pracy oraz dostosowania się do prężnego rozwoju gospodarczego w Polsce” – dodała Elżbieta Pełka, jeden z pomysłodawców i członek zarządu PNSA

Obok OS3 multimedia, patronat nad konkursem objęli m.in.: Brief, Puls Biznesu, TVN CNBC, Newsweek Polska, Harvard Business Review i Forbes.

Misją konkursu organizowanym przez PNSA jest tworzenie i rozpowszechnianie dobrych praktyk zawodowych, a także podniesienie prestiżu zawodu sprzedawcy i kierownika sprzedaży. Polską edycję konkursu przygotował zespół ekspertów, menedżerów i praktyków sprzedaży, mających wieloletnie doświadczenie na rynku.