Nowe produkty reklamowe w Axel Springer Polska

przez | 02/03/2009

Biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza od marca nowe produkty reklamowe. Nowością będzie pakiet PressPower Local i oferta GRPower skierowana do męskiej grupy docelowej, a także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych dzienników Springera.

Wprowadzany od marca pakiet PressPower Local to oferta obejmująca wszystkie wydania lokalne Faktu, DZIENNIKA i Przeglądu Sportowego. W ramach pakietu wydawca oferuje reklamę tego samego dnia, w tym samym formacie we wszystkich trzech tytułach. Oferta gwarantuje minimalny poziom współczytelnictwa i najwyższy zasięg dzięki emisji reklamy w ten sam dzień. PressPower Local pozwala reklamodawcom obniżyć o około 30 procent cenę sprzedaży pakietowej w porównaniu do zwykłego cennika dzienników wydawnictwa.

Axel Springer Polska rozwija również zasięgowy model sprzedaży reklam. Nowym produktem jest oferta GRPower skierowana do męskiej grupy odbiorczej w wieku 16-49 lat. Oferta obejmuje cztery pakiety punktów ratingowych – 40, 60, 80 i 100 GRP. Ponadto biuro reklamy rozszerzyło opcje modelu GRPower skierowanego ogółu populacji w grupie wiekowej 16-49, wprowadzając pakiet powiększony do 100 GRP. Wydawca sprzedaje go w cenie 3.700 złotych za każdy punkt ratingowy.

Nowością jest także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych Faktu, DZIENNIKA i Przeglądu Sportowego. Reklamodawcy mają do wyboru trzy rodzaje pakietów: pakiet dodatków telewizyjnych (Fakt TV i DZIENNIK TV), pakiet magazynów Faktu (Fakt TV i Gwiazdy) oraz pakiet magazynowy, który obejmuje dodatek Gwiazdy, Kulturę i Magazyn Sportowy. Reklamodawcy kupując powierzchnię w ramach nowych pakietów, zyskują blisko 30 procent w porównaniu do zwykłych cenników dla tych tytułów.

„Obecna sytuacja na rynku reklamy wymaga od mediów dużej innowacyjności i elastyczności. Nasza nowa oferta związana jest z sukcesem wprowadzonych w listopadzie modeli sprzedaży – PressPower i GRPower. Dzięki nowym produktom jesteśmy w stanie zaoferować efektywne kosztowo rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb reklamodawców” – mówi Rafał Grudowski, zastępca dyrektora biura reklamy prasy codziennej w Axel Springer Polska.

Sprzedaż nowych produktów prowadzi biuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska. Nowa oferta dostępna jest od 2 marca.