Kinder Bueno i \DATA SOLUTIONS co godzinę…

przez | 02/03/2009

Co godzinę do 5 kwietnia Kinder Bueno rozdaje nagrody. Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka – pod hasłem „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno”. Główną nagrodą jest Alfa Romeo MiTo. Na uczestników loterii czekają także MacBooki Air, iPody shuffle i karty prezentowe na zakupy w empiku. Za ideę oraz całkowitą obsługę akcji odpowiada agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS, która realizuje projekt w efekcie wygranego przetargu.

opak_wizu-2Pomysł promocji konsumenckiej oparty jest na claim-ie marki „Świat bardziej Bueno”. Z każdym zgłoszeniem uczestnik zabawy zwiększa swoją szansę na nagrodę główną loterii – drapieżny samochód Alfa Romeo MiTo! W zabawie do wygrania jest niemal 700 atrakcyjnych nagród o łącznej wartości około 300 tys. zł. By wziąć udział w loterii, należy wysłać unikalny kod z znajdujący się wewnątrz opakowania Kinder Bueno za pośrednictwem SMS-a lub poprzez stronę internetową www.kinderbueno.pl.

Prostota zasad i atrakcyjność nagród oraz wielokanałowość promocji ma na celu zwiększenie jej potencjału sprzedażowego, a szansa wygrania atrakcyjnej nagrody co godzinę każdego dnia loterii motywuje do wielokrotnego uczestnictwa, buduje zasięg, a tym samym maksymalizuje uczestnictwo w promocji.

Autorem promocji konsumenckiej „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno” jest agencja \DATA SOLUTIONS, która odpowiada za pomysł, kreację oraz mechanizm loterii. Na potrzeby akcji przygotowała również stronę internetową. Zabawa komunikowana jest m.in. na opakowaniach, poprzez materiały POS oraz za pośrednictwem reklamy telewizyjnej. Produkcją spotu zajęła się także agencja \DATA SOLUTIONS.