Internet w badaniach – wyjątkowa konferencja we Wrocławiu

przez | 02/03/2009

Już w piątek w stolicy Dolnego Śląska dojdzie do spotkania przedstawicieli branży badawczej, internetowej, agencji reklamowych oraz naukowców. Wspólnie wezmą oni udział w konferencji Internet w badaniach organizowanej przez Biznes 2.0.

Konferencja składa się z dwóch części: wykładowej i warsztatowej. Prelegenci to doświadczeni praktycy z Polski oraz Czech. Podzielą się oni swoją wiedzą na temat przeprowadzania badań z wykorzystaniem Internetu. Zdradzą, jak powinno wyglądać badanie użyteczności, wprowadzą w podstawy analizy sieciowej i przybliżą tematykę etnografii wirtualnej.

Swój udział w konferencji potwierdzili już specjaliści z czołowych polskich agencji badawczych (m.in. IMAS International i Pentor Research International), naukowcy zajmujący się empirycznymi badaniami sieci, przedstawiciele banków, serwisów i portali, domów mediowych oraz agencji reklamowych. Dotychczas środowiska te nie miały okazji wspólnie brać udziału we wspólnej konferencji poświęconej zagadnieniom Internetu w badaniach.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję nie tylko przyswoić ciekawą i wartościową wiedzę oraz nawiązać interesujące kontakty biznesowe. Ponadto, organizatorzy konferencji przygotowali dla nich konkursy z wartościowymi nagrodami.

Konferencja Internet w badaniach odbędzie się 6 marca (piątek) we Wrocławiu. Więcej informacji oraz rejestracja uczestników na stronie http://www.biznes20.pl/konferencje/