Artegence najbardziej podziwianą agencją interaktywną

25 lutego podczas uroczystej Gali Impactorów, Artegence odebrała nagrodę polskiego przemysłu mediowego i reklamowego dla „Najbardziej Podziwianej Agencji Interaktywnej” 2008 roku.

Jak czytamy w uzasadnieniu, Artegence otrzymała nagrodę Impactor za: świeże pomysły, bezbłędne wdrożenia; za kreatywność, innowacyjne pomysły, wysoki poziom obsługi klientów; za bezprecedensową i znakomicie przeprowadzona akcję marketingową związaną z prasą drukowaną; za to, że nie tracą tempa i jako niezależna agencja rozwijają się.

Impactory Roku są nagrodami o charakterze wizerunkowym. Wyboru laureatów dokonuje Akademia Mediów i Reklamy, złożona z seniorów sektora reklamowego i mediów. Wybór odbywa się metodą głosowania, pod nadzorem Firmy Doradczej KPMG. Głosowanie ma charakter elitarny – biorą w nim udział przedstawiciele liderów rynku, w tym laureatów nagrody Impactor z poprzednich lat.

Impactory otrzymują osoby i firmy, które swoimi działaniami w branży reklamowej i mediowej wzbudziły szczególny podziw i szacunek.

– Fascynujące jest to, jak bardzo w ciągu zaledwie 15 lat internet zmienił znany nam świat. Obserwując zawłaszczanie przez media interaktywne kolejnych fragmentów naszego życia, można postawić śmiałą tezę, że niebawem wszystko, co może być internetowe, internetowe właśnie będzie. Dlatego niezwykle ekscytująca jest dla mnie świadomość tego, że tak naprawdę wszystko jeszcze przed nami – mówi Artur Gortych, Prezes Zarządu Artegence.

– Tak, tak! Zgadzam się z Arturem – dodaje chwilę potem Bartłomiej Wyszyński, Wiceprezes Zarządu Artegence.

– Tak, tak, tak! Zgadzam się i z Bartkiem i z Arturem – komentuje Andrzej Szewczyk, Dyrektor Zarządzający Artegence.

– Tak, tak, tak, tak! W całej rozciągłości popieram. Chłopaki mają rację – dodaje Magdalena Górak PR manager Artegence.

Pełna lista nagrodzonych w 11. edycji konkursu Impactor: http://www.impactor.pl/aktualnosci/?id=53

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu