Nowy serwis ESSENTIS.PL za dobrą radą Billa Clintona

Dobiegają końca prace nad nowym serwisem szkoleń marketingowych ESSENTIS – marki należącej do Wydawnictwa Marketing w Praktyce.

Nowy kształt i wygląd serwisu związany jest z całościową zmianą identyfikacji wizualnej marki ESSENTIS przygotowaną przez znana agencję reklamową San Markos. Serwis, istniejący dotąd w ramach strony www.marketing.org.pl zyska nie tylko osobny adres www.essentis.pl i nową szatę graficzną, ale także strukturę przyjazną użytkownikowi. Nad optymalizacją stron czuwa poznańska firma MaxRoy.com, autorem projektu graficznego jest Łukasz Kamieniak, a treści przygotowuje Beata Skorubska.

ESSENTIS to znana i ceniona marka specjalistycznych szkoleń marketingowych, której filary stanowią trenerzy – eksperci o uznanej renomie oraz stała współpraca z miesięcznikiem Marketing w Praktyce, który wspiera szkolenia swoimi zasobami marketingowymi.

Nowy serwis www.essentis.pl będzie dostępny na początku marca 2009. Marka chce położyć największy nacisk na komunikację ze swoimi obecnymi i przyszłymi klientami poprzez sieć. Już w 1996 roku Bill Clinton przecież powiedział: „Kiedy obejmowałem urząd prezydenta, jedynie eksperci od fizyki słyszeli o terminie World Wide Web. Teraz nawet mój kot ma swoją stronę.”

www.essentis.pl

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu