Na targach „Salon Wiosna 2009”

przez | 27/02/2009

Tegoroczne targi branży kosmetycznej „Salon Wiosna 2009” (28.02–01.03.2009, Centrum Wystawiennicze Expo XXI w Warszawie) to wyjątkowa okazja do zapoznania się z nowością na polskim rynku: unikalnym internetowym systemem przyjmowania zapisów i obsługi klienta – www.zapisy24.pl.

Będzie to polska premiera nowoczesnej i wygodnej platformy komunikacyjnej, która funkcjonuje już z powodzeniem w wielu krajach świata. System zapisy24.pl został opracowany z myślą o właścicielach i menadżerach salonów kosmetycznych. Ułatwia on zdobywanie klientów poprzez Internet oraz pozwala na rozwijanie dobrych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami. Zapisy24.pl to nowoczesna, świetnie zorganizowana i zintegrowana recepcja salonu kosmetycznego. Jednocześnie jest to doskonałe narzędzie do planowania pracy całego zespołu obsługującego klientów.

W ramach targów (w sobotę, 28 lutego o godz. 15.30) odbędzie się konferencja „Czas na zmiany! Oczekiwania Twojego klienta w dobie Internetu”, którą poprowadzi Jarosław Walczuk, wieloletni praktyk e-biznesu i systemów zarządzania klientami w Internecie. Uczestnicy spotkania będą mogli zapoznać się z prognozami co do rozwoju branży kosmetycznej w niedalekiej przyszłości oraz z case study idealnego salonu.

„W dobie Internetu oczekiwania osób korzystających z usług kosmetycznych zmieniają się dynamicznie. Klienci chcą samodzielnie wybierać sobie rodzaj zabiegu, termin, a nawet osobę, która ich będzie obsługiwać. Teraz wszystko stanie się możliwe dzięki prostej w obsłudze aplikacji zapisy24.pl” – mówi Jarosław Walczuk, który jest ekspertem marki zapisy24.pl.

System zapisy24.pl zapewnia:

  • całodobową rezerwację,
  • prowadzenie zintegrowanego kalendarza zapisów,
  • automatyczne wysyłanie wiadomości sms przypominającej o wizycie,
  • prowadzenie własnej strony www,
  • łatwą obsługę.

„Obecnie na najbardziej rozwiniętym rynku amerykańskim większość salonów piękności, SPA czy fryzjerskich daje klientom możliwość rezerwacji wizyt online, a za około 1,5 roku stanie się to powszechne również w Polsce. Wiodące salony prezentują bardzo zbliżony, wysoki poziom w zakresie jakości usług, sprzętu, wystroju wnętrza. Powinny więc również zaoferować swoim klientom wygodny system dokonywania rezerwacji czy też odwoływania wizyt w Internecie. Tego wymaga nowoczesna polska klientka” – dodaje Jarosław Walczuk.

Podczas „Salonu Wiosna 2009” przedstawiciele zapisy24.pl zaprezentują zasady funkcjonowania systemu oraz zaprezentują korzyści płynące z jego użytkowania. Serwis ma bardzo łatwy, zrozumiały, intuicyjny system nawigacji. Jego obsługa jest prosta zarówno dla każdego salonu kosmetycznego, jak i klienta, który otrzymuje nowoczesny, przyjazny interface.

Serdecznie zapraszamy do udziału w prelekcji i do odwiedzenia stoiska targowego zapisy24.pl