Zmiana logotypu kultowej marki K2

przez | 26/02/2009

Kultowa wśród miłośników motoryzacji marka K2 zdecydowała się na lifting logotypu sygnującego wszystkie produkty. Nowy logotyp zdobi opakowania od drugiej połowy 2008 roku.

Zmiana logotypu wiąże się także z pracami nad repozycjonowaniem marki. Chcemy, by kosmetyki samochodowe K2 były marką znaną każdemu miłośnikowi motoryzacji  w Polsce. Odświeżyliśmy logotyp, ponieważ chcemy pokazać że rozwijamy się i otwieramy na nową wiedzę. Tak jak i nasze produkty – tłumaczy Magdalena Kwiatkiewicz, specjalista ds. marketingu z firmy Melle.

Zmiana produktów wiąże się także z koniecznością zmiany wszystkich opakowań. Niewątpliwie było to trudne doświadczenie, ponieważ mamy bardzo rozbudowane  i kompleksowe portfolio produktów. Na szczęście efekt w pełni nas satysfakcjonuje – dodaje Magdalena Kwiatkiewicz.

Produkty K2 w nowych opakowaniach są już dostępne w sklepach.