Zmiana logotypu kultowej marki K2

Kultowa wśród miłośników motoryzacji marka K2 zdecydowała się na lifting logotypu sygnującego wszystkie produkty. Nowy logotyp zdobi opakowania od drugiej połowy 2008 roku.

Zmiana logotypu wiąże się także z pracami nad repozycjonowaniem marki. Chcemy, by kosmetyki samochodowe K2 były marką znaną każdemu miłośnikowi motoryzacji  w Polsce. Odświeżyliśmy logotyp, ponieważ chcemy pokazać że rozwijamy się i otwieramy na nową wiedzę. Tak jak i nasze produkty – tłumaczy Magdalena Kwiatkiewicz, specjalista ds. marketingu z firmy Melle.

Zmiana produktów wiąże się także z koniecznością zmiany wszystkich opakowań. Niewątpliwie było to trudne doświadczenie, ponieważ mamy bardzo rozbudowane  i kompleksowe portfolio produktów. Na szczęście efekt w pełni nas satysfakcjonuje – dodaje Magdalena Kwiatkiewicz.

Produkty K2 w nowych opakowaniach są już dostępne w sklepach.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu