Web Search Factory Polska rozwija badania online

Jacek Mrzygłód dołączył do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska. Zajmie się rozwojem i koordynacją projektów związanych z segmentem badań online.

Jacek Mrzygłód objął funkcję Market Intelligence Managera. Będzie odpowiedzialny za stworzenie i wdrożenie nowych rozwiązań w dziedzinie badań i analiz online. Jacek ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie badań marketingowych i tworzenia strategii brandingowych. Karierę rozpoczął w SGH jako asystent, następnie przeszedł do IQS and QUANT Group. Ostatnie lata budował bliskowschodni oddział amerykańskiej firmy Copernicus w Dubaju, pracując na stanowisku Senior Project Managera, odpowiedzialnego za strategie brandingowe i badania marketingowe. Pracował z największymi firmami regionu m.in. Dubai Holding, Nakheel czy Al Qudra.

Wprowadzenie segmentu badań online do portfolio usług agencji wynika z analizy potrzeb obecnych klientów agencji oraz ciągle wzrastającego i jeszcze niezagospodarowanego w pełni rynku badań online w Polsce i w Europie. Czas otworzyć drzwi, do których puka przyszłość. Zamierzamy wykorzystać nowoczesne technologie i połączyć je z naszą wiedzą z zakresu badań. Taka kombinacja pozwoli oferować naszym klientom unikalne rozwiązania, które pomogą im podejmować trafne decyzje łatwiej i szybciej – komentuje Jacek Mrzygłód.

Stanowisko Jacka jest nowoutworzonym stanowiskiem w strukturze agencji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu