Wonderbox Pologne partnerem w biznesie, czyli nowy gracz na rynku prezentów korporacyjnych

przez | 24/02/2009

Nie od dziś wiemy, jak ważne jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz organizacji, wśród obecnych i potencjalnych klientów/kontrahentów oraz pracowników. Ponadczasowe hasła: „jak Cię widzą, tak Cię piszą” czy „nie ma drugiej szansy na zrobienie drugiego, pierwszego dobrego wrażenia” są motorem do działań dla pracowników odpowiedzialnych za relacje z kontrahentami, pracownikami, a także komunikację zewnętrzną.

Etyka i kultura w biznesie są niezmiernie ważną sferą ponieważ ułatwiają komunikację, gwarantują efektywną oraz owocną współpracę pomiędzy kontrahentami czy pracownikami a pracodawcą, świadczą również o statucie i wizerunku. Pracodawcy, a także managerowie wiedzą, jak ważna i niezastąpiona jest znajomość zasad etykiety oraz umiejętność zachowania się w sytuacjach oficjalnych czy półoficjalnych, pozwalająca na budowanie trwałych i zdrowych relacji biznesowych. Ważnym elementem biznesu, budowania relacji czy wizerunku są z pewnością prezenty korporacyjne, jako jedno z najprostszych i najbardziej akceptowanych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w budowaniu wizerunku, a także podniesieniu prestiżu marki/firmy.

Wonderbox Pologne daje Państwu możliwość obdarowania pracowników, kontrahentów oraz wszystkich partnerów biznesowych w niezwykle wyjątkowy oraz niepowtarzalny na polskim rynku sposób. Wonderbox Pologne jest filią francuskiej firmy Multipass – Wonderbox  (www.wonderbox.fr) i działa z sukcesami na polskim rynku od ponad roku (grudzień 2007). Firma oferuje pudełka prezentowe Wonderbox w czterech kategoriach tematycznych: Adrenalina, Uroda, Kolacja dla dwojga oraz Multibox i już pracuje nad stworzeniem nowych, intrygujących kategorii. Idea Wonderbox (pudełka prezentowego) powstała z prostej myśli: coraz trudniej jest ofiarować prezent, który sprawiłby naprawdę przyjemność. Wonderbox przyjął to wyzwanie proponując, jako pierwsza firma w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, oryginalne i gotowe rozwiązanie: tematyczne Wonderbox w formie eleganckiego pudełka, zawierającego piękny katalog z zaprezentowanymi atrakcjami i bon podarunkowy wymienialny na jedną z nich.

adrenalina„Wonderbox, jako nowość i jedyny tego typu produkt na polskim rynku idealnie nadaje się na prezent korporacyjny budujący wizerunek i więź z firmą. Pudełka prezentowe Wonderbox posiadają wiele porządnych, a także pozytywnych cech odzwierciedlających osobowość firmy: innowacyjność, nowoczesność, wysoka jakość, elastyczność, bezcenna wolność wyboru, elegancja oraz moda. Jako firma, przy wyborze partnerów do współpracy w katalogu Wonderbox, zwracamy szczególną uwagę aby oferta odpowiadała najnowszym trendom na rynku oraz działaniom pożądanym przez grupę docelową, a także na najwyższą jakość oraz wysoki standard obsługi i świadczonych usług” – mówi Beata Marciniak Product & Communication Manager z  firmy Wonderbox  Pologne.

A jak działa Wonderbox? Obdarowana osoba sama decyduje, jaki prezent wybierze z eleganckiego katalogu obejmującego atrakcje z konkretnej kategorii (Uroda, Adrenalina, Kolacja dla dwojga i Multibox), na który będzie miała długi termin realizacji. Po dokonaniu selekcji i wyborze niespodzianki z katalogu wystarczy już tylko, że osoba obdarowana Wonderbox’em sama zadzwoni do usługodawcy, umówi się i wybierze najdogodniejszy dla siebie termin jej realizacji. Rozliczenie następuje poprzez bon WonderPass znajdujący się w każdym pudełku prezentowym Wonderbox, bez żadnych dodatkowych kosztów. Niewątpliwie atutem Wonderbox jest to, że  daje wolność i swobodę wyboru, a to przecież cenimy najbardziej zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym.

Wonderbox, to nietuzinkowość oraz wsparcie motywacyjne działań kierowanych do pracowników, odbiorców ostatecznych, jak i kontrahentów firmy. Pudełka prezentowe Wonderbox mogą zostać spersonalizowane zgodnie z oczekiwaniami klientów poprzez, np.:  naklejki czy kartonowe obwoluty opatrzone zaprojektowaną przez klienta grafiką. Istnieje również możliwość stworzenia nowej kategorii Wonderbox pod indywidualny projekt klienta czyli mix atrakcji, nowa grafika pudełka, katalogu i bonu z przeznaczeniem na potrzeby prowadzonych działań promocyjnych czy programów lojalnościowych, itp. Okazji aby podarować Wonderbox jest wiele: Boże Narodzenie, Święta Wielkanocne, awans, przejście na emeryturę, wykonanie planów rocznych, sukcesy, nagrodzenie lojalności, owocnej współpracy, itp.

„Nasze Wonderbox mają charakter zarówno wizerunkowy, estetyczny oraz niezwykle praktyczny, ponieważ dzięki emocjom, przeżyciom i wielu pozytywnym oraz zaskakującym doznaniom sprawią, że obdarowana osoba z pewnością na długo zapamięta Państwa gest i opowie innym o Państwa niezwykłym prezencie. Aby osiągnąć sukces i podtrzymać dobre relacje z klientami/pracownikami wystarczy kontakt z nami, a my przygotujemy indywidualną ofertę dla Państwa.” – dodaje Beata Marciniak Product & Communication Manager z  firmy Wonderbox  Pologne.

W jaki sposób Wonderbox może być wykorzystany w Twojej firmie? Oto kilka przykładów: jako prezent motywacyjny w prezentach na najlepszego pracownika, w programach lojalnościowych dla Twoich Klientów, w akcjach promocyjnych i konkursach, jako prezent dla pracowników i partnerów biznesowych z okazji świąt, jako ekskluzywny gadżet do Twojego produktu czy w telemarketingu.

Wonderbox, jedyny taki prezent! I tysiące okazji, by go podarować!

Luksus w dzisiejszych czasach, to przeżywać a nie posiadać. Dziś ten luksus możesz podarować swoim pracownikom oraz ważnym partnerom w biznesie, wręczając jedno z pudełek prezentowych Wonderbox.

Buduj silny wizerunek firmy już od pierwszego wrażenia, pierwszego spotkania z klientem, pracownikiem a na pewno zaowocuje to wieloma nowymi kontraktami. Wyróżniaj się wśród konkurencji i daj się dobrze zapamiętać dzięki wyjątkowym upominkom korporacyjnym w postaci Wonderbox, oznaczonych logo Państwa Firmy. To najlepsza i skuteczna metoda, aby nie dać o sobie zapomnieć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.