UseLab i Cityboard Media badają reklamy Orange

przez | 24/02/2009

Firma UseLab przeprowadziła badania eye tracking reklam dla marki Orange. Badano skuteczność przekazu  wybranych kreacji reklamowych. Ocena została dokonana o analizę poznawczych wzorców postrzegania reklam.

Zastosowana metoda eye tracking pozwala na zarejestrowanie ruchu wzroku odbiorców reklamy po materiale reklamowym. Dzięki temu można określić, w jakiej kolejności były postrzegane kolejne elementy reklamy, które z nich szczególnie przyciągają uwagę, a które w ogóle nie są zauważane.

Badanie, przeprowadzone na zlecenie Orange, zostało zrealizowane przy współpracy z Cityboard Media – liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej.

W najbliższym czasie UseLab wraz z Cityboard Media będą rozwijać pracę w segmencie badań reklam.

UseLab specjalizuje się w badaniach przekazu wizualnego, użyteczności serwisów WWW, projektowania interakcji i architektury informacji.