Times Square Public Relations i Narodowy Dzień Życia

przez | 24/02/2009

Agencja Times Square Public Relations zaangażowała się we współpracę z Komitetem Obchodów Narodowego Dnia Życia. W tym roku hasłem przewodnim obchodów będzie  „Stawiam na rodzinę”, mające na celu promocję wartości rodzinnych.

Narodowy Dzień Życia to święto obchodzone co roku 24 marca, uchwalone przez Sejm RP w 2004 roku. Co roku dzień ten ma skłaniać do narodowej refleksji nad odpowiedzialnością za ochronę i budowanie szacunku dla życia. W ubiegłych latach obchody odbywały się pod hasłami: „Jestem mamą to moja kariera” promującym macierzyństwo, „Razem na zawsze” propagującym wierność i stabilność związków małżeńskich oraz „Być ojcem – rola życia”.

Agencja Times Square Public Relations będzie odpowiedzialna za Internetowy wizerunek akcji. W działaniach zostanie wykorzystany NPRS. Net PR Synergy to model zarządzania komunikatami public relations w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO – Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych.

– Nasza współpraca sięga roku 2005 i trwa po dziś dzień. Dzięki niej udaje nam się nagłaśniać kolejne tematy obchodów w najmłodszym medium jakim jest Internet – mówi Jacek Sapa sekretarz Komitetu Obchodów Narodowego Dnia Życia.

Współpraca z Komitetem Obchodów Narodowego Dnia Życia ma charakter non-profit.

Z prawdziwą przyjemnością angażujemy się w społecznie pożyteczne akcje, tym bardziej promujące wartości rodzinne – mówi Wiktor W. Kammer szef agencji Times Square Public Relations.

Więcej informacji pod adresem http://www.dzienzycia.pl