Połączone siły OS3 multimedia i Value Media

przez | 24/02/2009

OS3 multimedia, czołowa agencja marketingu interaktywnego, nawiązała partnerską współpracę z domem mediowym VALUE MEDIA – specjalizującym  się w niestandardowym podejściu do planowania i realizacji kampanii mediowych.

Nawiązanie współpracy jest owocem konsekwentnej realizacji strategii biznesowej przyjętej przez agencję OS3 multimedia, mającej na celu rozbudowę kompetencji także na rynku offline oraz realizację efektywnych i zintegrowanych kampanii komunikacyjnych.

„Przyszłością komunikacji zintegrowanej jest posiadanie kompetencji we wszystkich jej obszarach tak, by skutecznie wykorzystywać sprzedażowe atrybuty, jakie niesie za sobą Internet. Szczególną uwagę zwracamy na wykorzystanie konwergencji mediów i zamian w zachowaniach konsumentów. Planując i realizując nasze kampanie, jeszcze lepiej do nich dotrzemy i zaangażujemy ich w świat marek” – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia.

Współpraca dotyczyć będzie wspólnej oferty handlowej, rozwoju badań rynkowych, pełnej wymiany doświadczeń rynkowych oraz realizacji kampanii marketingu zintegrowanego dla klientów obu spółek.

Budowanie struktur wewnętrznych nie dałoby już takiej elastyczności, kompetencji i szybkości działania w dynamicznym świecie zmieniających się marek. Współpraca z partnerem biznesowym jest szansą na jeszcze większe bogactwo wiedzy i doświadczeń z rynku.

„Wybór agencji interaktywnej OS3, był dla nas procesem naturalnym. Od dawna obserwowaliśmy strategię agencji oraz rozwój rynku interactive. Chcemy być jego częścią mając takiego partnera u boku. Uważamy, że znakomicie uzupełniamy nasze kompetencje, osiągając efekt pełnej synergii”. – dodał Maciej Hutyra, Prezes Zarządu domu mediowego.

Poszerzenie kompetencji obu spółek nastąpi poprzez wspólne działania synergiczne.