KFC odsłania tajemnicę smaku swoich kurczaków

Po raz pierwszy sieć restauracji KFC odkrywa kulisy przygotowania wyjątkowych w smaku kurczaków KFC. W rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej marki, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, zobaczyć będzie można spot zatytułowany „Kucharz”.

Celem kampanii jest budowanie wizerunku KFC jako marki godnej zaufania, serwującej dania o wyjątkowej świeżości i najwyższej jakości.

„Ta kampania jest dla nas bardzo ważna.” – mówi Anna Bednarska, Brand Manager KFC. „Chcielibyśmy, aby nasi Klienci, nie tylko cenili smak potraw KFC, ale również by mieli świadomość jak wielką wagę przywiązujemy do ich świeżości i jakości. To jest cecha, która wyróżnia naszą markę. Zależy nam na zaufaniu naszych Klientów i wiemy, że potrafimy na nie zasłużyć.”

Kurczaki w KFC są świeże, niemrożone. Dania są przyrządzane tuż przed podaniem, co ma zasadniczy wpływ na ich jakość i smak. Starannie wyselekcjonowani, najlepsi w swojej branży producenci dostarczają kurczaki do każdej restauracji KFC kilka razy w tygodniu.

„Także tytuł naszego nowego spotu – Kucharz – nie jest przypadkowy.” – dodaje Anna Bednarska. „W percepcji wielu osób ten zawód nie mieści się w kategorii restauracji szybkiej obsługi. Tymczasem każda restauracja KFC ma swego kucharza, który marynuje, panieruje i smaży kurczaki bezpośrednio przed podaniem. Jego rolą jest oczywiście także dopilnowanie by było to zrobione według najwyższych standardów.” – dodaje Anna Bednarska.

30’ i 15’ spoty wyświetlane będą do końca marca na antenie stacji ogólnopolskich: TVN, Polsat, TVN7, TV4 oraz At Media, 4FunTV i TVN Warszawa.

Wraz z rozpoczęciem kampanii uruchomiony zostanie specjalny serwis www.fresh.kfc.pl. Odwiedzając go można wziąć udział w zabawie, przy okazji której będzie można poznać tajniki przyrządzania świeżych kurczaków w KFC.   Planowana jest także kampania internetowa m.in. na portalach Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Dadu.

Autorem kreacji kampanii oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications. Reklama telewizyjna wyprodukowana została przez studio filmowe Propeller Film. Strona www dedykowana promocji www.fresh.kfc.pl oraz kampania internetowa przygotowane zostały przez agencję Genero.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu