Eniro Polska zwiększa zatrudnienie

przez | 23/02/2009

W związku z rozwojem firma Eniro Polska, właściciel katalogu Panorama Firm i wyszukiwarki www.pf.pl, podjęła decyzję o zwiększeniu zatrudnienia. Do końca tego roku firma chce zatrudnić 100 nowych pracowników w całej Polsce, głównie do działu telesprzedaży.

Obecna sytuacja na polskim rynku zmusza wiele firm do redukcji zatrudnienia. Kryzys dotyka przede wszystkim organizacje, które eksportują swoje produkty na rynki zagraniczne a także przedsiębiorstwa działające w takich branżach jak nieruchomości czy motoryzacja. Jak wynika z badań aż 83% polskich firm już odczuwa skutki kryzysu, a 93% obawia się drugiej połowy 2009 roku. Dla niektórych przedsiębiorstw spowolnienie gospodarcze ma jednak dobre strony, pozwala bowiem na wzrost konkurencyjności, a także zatrudnienie pracowników i specjalistów, którzy stracili pracę w innych firmach.

„Gdy wszyscy zwalniają, my zatrudniamy” – takie hasło towarzyszy działaniom firmy Eniro Polska, dwukrotnemu laureatowi nagrody Solidny Pracodawca i zdobywcy tytułu Pracodawca Nowej Ery. Do końca tego roku spółka chce zwiększyć zatrudnienie głównie w działach telesprzedaży. Nowi pracownicy będą odpowiedzialni za telefoniczną sprzedaż reklam do wyszukiwarki www.pf.pl oraz ogólnopolskiego katalogu branżowego Budownictwo – Biznesmarket.pl. Zatrudnienie w firmie należącej do szwedzkiego koncernu Eniro AB, znajdą także specjaliści w innych działach, m.in. IT czy Marketing.

– Do końca II kwartału 2009 roku chcemy zwiększyć zatrudnienie w dziale telesprzedaży o 100 osób, ale nie wykluczamy opcji, że ta liczba będzie większa. Jest to podyktowane przede wszystkim rozwojem firmy, produktów a także nowymi projektami, które wdrażamy. Od kandydatów na stanowisko konsultanta telesprzedaży oczekujemy przede wszystkim motywacji do pracy, chęci uczenia się oraz pozytywnego nastawienia. W nowej strukturze firmy znajdą się także oferty dla osób z doświadczeniem, którym będziemy mogli zaproponować pracę na stanowiskach koordynatorów i kierowników – mówi Anna Strutyńska, Dyrektor Personalny w Eniro Polska.

W Eniro Polska przyjęto założenie, że zaangażowany zespół tworzą pracownicy, którzy identyfikują się z organizacją i marką oraz rozumieją cele biznesowe. W firmie funkcjonuje kultura organizacyjna, która oparta jest o wartości i wykorzystuje optymalne sposoby przekazywania informacji oraz właściwej komunikacji. W celu jej usprawnienia, głównie z rynkiem pracy, firma uruchomiła specjalną platformę komunikacyjną dostępną pod adresem praca.eniro.pl skierowaną głównie do przyszłych pracowników. Na odwiedzających serwis czekają, m.in. aktualne oferty pracy, kalkulator zarobków, jest również możliwość zadania pytania. Zainteresowani dowiedzą się, na czym polega praca w sprzedaży i czego firma wymaga od kandydatów.

Eniro Polska zatrudnia obecnie ponad 1100 osób w całej Polsce. Większość z nich to pracownicy działu sprzedaży bezpośredniej i telesprzedaży. Firma inwestuje w odpowiednią lokalizację, wystrój i komfort swoich biur, dlatego większość oddziałów usytuowana jest w nowoczesnych biurowcach. Dba także o zapewnienie pracownikom dostępu do licznych programów motywacyjnych – program wcześniejszej wypłaty prowizji, dodatkowe stawki prowizyjne zależne od wyników pracy, bonusy. Wszyscy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, mają zapewnioną prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie.

Z ofertami pracy w Eniro Polska będzie można się zapoznać podczas wirtualnych targów pracy na stronie www.targi.pracuj.pl, które rozpoczną się 2 marca 2009.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.