Dekalog Bed & Breakfast

przez | 23/02/2009

Założona przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego agencja Bed & Breakfast stworzyła i umieściła na swojej stronie internetowej kontrowersyjny dekalog reklamy, ilustrując kolejne przykazania logotypami znanych marek. Temat został od razu zauważony przez blogosferę i podchwycony przez prasę branżową, wywołując dyskusję na temat budowania wizerunku marek. Agencja pogratulowała strategii takim markom, jak Apple, Volvo czy winiary, a następnie jedenaste przykazanie – „Twórz własne zasady“ – podpisała własnym logotypem. Skąd pomysł na dyskusję na ten temat? „Podstawą naszych działań od zawsze jest gruntownie przemyślana strategia“ mówi współzałożyciel Bed & Breakfast, Piotr Matecki. „Bez niej nawet najpiękniejsza kreacja nie odniesie pożądanego skutku“.

Dekalog jest do obejrzenia na stronie www.bbagency.pl, gdzie na forum można też wyrazić swoje zdanie na temat akcji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.