Dekalog Bed & Breakfast

Założona przez Suzan Giżyńską i Piotra Mateckiego agencja Bed & Breakfast stworzyła i umieściła na swojej stronie internetowej kontrowersyjny dekalog reklamy, ilustrując kolejne przykazania logotypami znanych marek. Temat został od razu zauważony przez blogosferę i podchwycony przez prasę branżową, wywołując dyskusję na temat budowania wizerunku marek. Agencja pogratulowała strategii takim markom, jak Apple, Volvo czy winiary, a następnie jedenaste przykazanie – „Twórz własne zasady“ – podpisała własnym logotypem. Skąd pomysł na dyskusję na ten temat? „Podstawą naszych działań od zawsze jest gruntownie przemyślana strategia“ mówi współzałożyciel Bed & Breakfast, Piotr Matecki. „Bez niej nawet najpiękniejsza kreacja nie odniesie pożądanego skutku“.

Dekalog jest do obejrzenia na stronie www.bbagency.pl, gdzie na forum można też wyrazić swoje zdanie na temat akcji.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu