ARBOvision dla Oticon Polska

przez | 23/02/2009

Oticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejny rok współpracę z ARBOvision.

Zgodnie z podpisaną umową, cały budżet na działania reklamowo – promocyjne trafił do agencji ARBOvision odpowiedzialnej za kompleksowe działania z zakresu marketingu i promocji. Firma Oticon i ARBOvision rozpoczynają   współpracę w 2009 roku akcją społeczną skierowaną do nie(do)słyszących kierowców. Działania prowadzone razem z Dziennikim mają na celu zwrócenie uwagi na nie(do)słyszących kierowców i budowanie tolerancji na drodze. W ramach akcji 23. lutego w wydaniu poniedziałkowym Dziennika ukaże się naklejka samochodowa dla osób nie(do)słyszących.

Zgodnie z roczną umową ARBOvision zajmie się kompleksową obsługą marketingową firmy Oticon Polska oraz działaniami z zakresu CSR/CRM.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.