Grey Goose ponownie dla Fundacji Eltona Johna

przez | 20/02/2009

Marka Grey Goose po raz kolejny wspomogła fundację Eltona Johna. Organizacja zbierająca pieniądze na rzecz walki z AIDS, dzięki wódce Grey Goose, zarobiła 350 000 £. Wszystko za sprawą akcji Grey Goose Character & Cocktails.

Smakowite minibary

Grey Goose Character & Cocktails to projekt organizowany przez Fundację Eltona Johna oraz Bacardi – Martini Limited. Znane osobistości ze świata show biznesu projektują bary, które następnie zostają zlicytowane na aukcji. Wyjątkowość barów wynika w faktu, iż są one dostępne przez krótki okres czas, w niewielu egzemplarzach. Dodatkowo do każdego baru jest tworzony specjalny drink, komponowany przez gwiazdy.

Ma on podkreślić wyjątkowy charakter każdego baru. W 2008 roku swoje bary zaprojektowali między innymi modelka Eva Herzigova, projektant mody Giles Deacon oraz reżyser David Furnish. Tematem przewodnim zeszłorocznej edycji Character & Cocktail były minibary domowe. Efektem prac była kolekcja sześciu wyjątkowych minibarów oraz pasujących do nich smakowitych drinków.

Charytatywny sukces

Zakończeniem zeszłorocznej akcji Character & Cocktails było specjalnie      zorganizowane przyjęcie, podczas którego jedyne w swoim rodzaju bary wystawiono na aukcji. Na odbywające się w Londynie imprezie pojawili się wszyscy autorzy projektów oraz wiele gwiazd znanych z pierwszych stron gazet. Zaangażowanie gwiazd sprawiło, że licytacja zakończyła się sukcesem. Dochód z aukcji wyniósł pod 350 000 £. Pieniądze zostaną przekazane na rzecz Fundacji Eltona Johna, pomogą wspierać walkę z HIV i AIDS.  Fundacja Eltona Johna istnieje od 1992 roku i jest jedną z największych na świcie organizacji charytatywnych walczących z tą chorobą. Przez kilkanaście lat Fundacji udało się zebrać ponad 125 milionów dolarów, z których sfinansowane zostały programy pomocy realizowane w ponad 55 krajach na całym świecie.

Odpowiedzialny biznes

Bacardi – Martini Limited od lat włącza się w propagowanie programu społecznej odpowiedzialności biznesu. Opiera się on na przekonaniu, że sukces marki powinien być tworzony w oparciu o zasady moralne i etyczne. Stąd też zaangażowanie w kampanię „Bądź odpowiedzialny pijąc alkohol” oraz w akcję Grey Goose Character & Cocktails. Współpracując z gwiazdami stara się zachęcić do promocji działań charytatywnych i propagowania społecznie odpowiedzialnego modelu biznesu.