Więcej na Zumi.pl

przez | 19/02/2009

Lokalizator internetowy Zumi.pl udostępnił swoim użytkownikom nowe funkcjonalności – przejrzysty format prezentacji multimedialnych wizytówek firm oraz możliwość sprawdzenia on-line danych rejestrowych i sprawozdań finansowych wyszukiwanej firmy składanych przez nią w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Nowe funkcje Zumi.pl udostępnia użytkownikom dzięki współpracy z firmą Info Veriti – największym dostawcą informacji gospodarczej w Polsce. Użytkownik serwisu ma możliwość szybkiego i wygodnego zamówienia przez Internet trzech raportów: aktualnego odpisu KRS, pełnej historii zmian w KRS oraz najbardziej rozbudowanego raportu biznesowego, zawierającego m.in. dane finansowe ze sprawozdań finansowych, informacje o zaległościach płatniczych, analizę ryzyka, czy historię zmian w zarządzie konkretnej spółki.

– Misją lokalizatora Zumi.pl od samego początku jest „Więcej o firmach, produktach, usługach”. Po wprowadzeniu nowych funkcji, Zumi.pl, jako jedyny serwis na rynku udostępnia użytkownikom równocześnie informacje teleadresowe, lokalizacyjne, prezentację, również multimedialną, oferty firmy, dane rejestrowe oraz informacje ze sprawozdań finansowych składanych przez firmę w Krajowym Rejestrze Sądowym. Zumi wyznacza trendy na rynku, będąc nieocenionym narzędziem dla firm poszukujących wiarygodnych informacji o swoich partnerach – mówi Robert Smaza, Dyrektor Działu Baz Danych Zumi i Platform Mapowych.

Odpisy KRS i raporty biznesowe to nie jedyne nowości wprowadzane przez Zumi.pl. Zmieniono również sposób prezentacji wyników wyszukiwania oraz format i układ informacji na płatnych i bezpłatnych wizytówkach firmowych. Innowacyjna formuła wizytówek to przede wszystkim doskonała prezentacja, za pomocą odpowiednich ikonek, treści multimedialnych takich jak wideo, zdjęcia czy zdjęcia panoramiczne oraz raportów biznesowych. Ujednolicony został również sposób prezentacji informacji o firmie.

– Nowy sposób prezentacji danych na wizytówkach pomoże użytkownikom serwisu jeszcze łatwiej i szybciej odnaleźć potrzebne informacje. Już na pierwszy rzut oka będzie widać jakiego rodzaju wiadomości o wyszukiwanej firmie można odnaleźć w Zumi – mówi Dominika Klatka, Product Manager w Grupie Onet.pl odpowiedzialna za wdrożenie projektu nowych wizytówek.

– Jestem przekonany, że dzięki połączeniu jakości informacji, unikalności zasobów oraz szybkości będziemy mogli zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających użytkowników. Dzięki swojej wszechstronności serwis Zumi.pl jest niezwykle przydatny dla prowadzących działalność gospodarczą pomagając efektywnie docierać z profesjonalną multimedialną prezentacją oferty firmy do klientów. Dzięki współpracy z Info Veriti będziemy teraz jeszcze bardziej ułatwiać kontakty biznesowe ułatwiając użytkownikom serwisu szybką i dość wszechstronną weryfikację potencjalnych partnerów biznesowych – podsumowuje Mateusz Boczar, Dyrektor Produktu Zumi.pl