Światowe marki wybierają Renomę

przez | 19/02/2009

Najsłynniejszy dom towarowy Wrocławia – Renoma powiększa się nie tylko o nowe skrzydło, ale i o nowych najemców. Kolejne, nowe we Wrocławiu marki zajmują powierzchnie handlowe przy Świdnickiej.

Otwarty w 1930 roku, nowoczesny dom towarowy Wertheim budził powszechny podziw, nie tylko ze względu na swoją wielkość, ale również ze względu na jakość towarów, które oferował. Przez lata, także powojenne, utożsamiany z szerokim i atrakcyjnym asortymentem, przetrwał w świadomości wrocławian jako miejsce oferujące towar, którego nie można było znaleźć gdzie indziej.

renoma999_0069-copy-ok1Nowa Renoma, która zostanie otwarta 8 kwietnia 2009, poprzez staranny dobór najemców oraz stylową i elegancką aranżację wnętrz handlowych, będzie kontynuować tradycję nowoczesnego handlu, oferując przy tym szeroki asortyment.

Wśród sklepów, które pojawią się w Renomie znajdują się zarówno znane już wrocławianom i lubiane przez nich marki, jak i te, które dotąd nie posiadały swojego sklepu w stolicy Dolnego Śląska. Ostatnio, do grona najemców Renomy dołączyły wyjątkowo atrakcyjne nowe marki.

Firmy, które po raz pierwszy zawitają do Wrocławia, to m.in.  Liu Jo – znana na całym świecie włoska marka oferującą odzież dla młodych kobiet, Tommy Hilifiger – amerykańska sieć sklepów odzieżowych; Hegos – włoska linia obuwnicza, Furla – włoski koncern, specjalizujący się głównie w eleganckich torebkach oraz zegarkach, Coccinelle – oferująca galanterię skórzaną, Massimo Dutti- oferujący odzież damską i męską, Glittes- akcesoria, także Hemtex – skandynawski gigant z branży tekstylnej.

Wśród licznych sklepów z asortymentem dla dzieci, pojawią się między innymi MotherCare, Benetton Kids, Nike Kids oraz, otwierający pierwszy swój sklep we Wrocławiu, ELC – słynący z edukacyjnych zabawek.

Umowy najmu zostały również podpisane z następującymi markami:  Royal Collection (3400 mkw. na dwóch kondygnacjach), Empik (ok. 3000 mkw.), ZARA (1800 mkw. na trzech kondygnacjach), Smyk (1800 mkw.), delikatesy Alma (2200 mkw.) oraz Exi Sport (ok. 1100 mkw).

Wśród pozostałych najemców znajdą się na pewno: Wallis, Hugo Boss, Sisley, Max Mara, Pinko czy BGN. Nie zabraknie również asortymentów firmy Goertz 17, CK Jeans, s. Oliver, Deni Cler, Adidas, Home&You oraz Max & Co.

Swoje firmowe stoiska przygotuje także perfumeria Sephora oraz salon optyczny Paris Optique.

W sumie, na pięciu kondygnacjach w obu połączonych skrzydłach budynku, znajdzie się ponad 120 sklepów i butików.

Niewątpliwą atrakcją będzie część restauracyjna na trzecim piętrze Renomy, ulokowana przy przeszklonej elewacji – wrocławianie i turyści będą mogli oglądać imponującą panoramę Starego Miasta Wrocławia, z zielonymi bulwarami nad fosą, Operą Wrocławską i Teatrem Lalek na pierwszym planie. Kawiarnie znajdą się na wszystkich piętrach galerii.

Wrocławianie będą mogli zrobić pierwsze zakupy w nowej Renomie już 8 kwietnia 2009 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.