Mocna Czerwona Linia agencji Blue Grass i Deawoo Electronics

przez | 19/02/2009

Deawoo Electronics publikuje najnowsze materiały BTL i ATL promujące „czerwoną linię” urządzeń AGD. Za kreację dla „czerwonej linii” odpowiada poznańska agencja Blue Grass.

trio001Layouty prasowe do nadchodzącej kampanii oraz materiały wewnętrzne to pierwsze opublikowane w 2009 roku materiały reklamowe firmy Deawoo. Wszystkie kreacje mocno eksponują ruch – layouty tchną energią, radością i pięknem. Reklamy „czerwonej linii”’ urządzeń AGD pojawią się w pismach „M jak Mieszkanie”, „Info RTV AGD”, „Urządzamy wnętrza”. Współpracę z klientem rozpoczęliśmy w końcówce 2008 roku, w nowy rok weszliśmy już z gotowymi projektami. Płynna współpraca i podobne myślenie o celach sprzedażowych i marketingowych firmy pomogło nam w sprawnym realizowaniu projektów – mówi Agnieszka Handke-Kufel, account manager, która po stronie Blue Grass odpowiada za koordynację działań i kierowanie team’em związanym z projektem.

Za koordynację działań ze strony klienta odpowiada Małgorzata Iwańska – marketing manager, Joanna Maksjan – specjalista ds. marketingu, Piotr Kondraszuk – specjalista ds. marketingu. Autorem projektu graficznego jest Kasper Grubba.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.