Comarch wdraża system Comarch Loyalty Management FFP dla linii lotniczych w Rosji

przez | 19/02/2009

W grudniu 2008 roku rosyjskie linie lotnicze S7 uruchomiły program Frequent Flyer oparty na rozwiązaniu Comarch.

Rozwiązanie wdrożone przez Comarch zostało stworzone z myślą o pasażerach linii S7 w celu umożliwienia często podróżującym gromadzenie mil wymienialnych na darmowe loty i inne nagrody. Program oferuje wiele możliwości, m.in.: automatyczne naliczanie mil za okres przed dołączeniem do programu Frequent Flyer, naliczanie zaległych mil poprzez zgłoszenia online, definiowanie różnych statusów uczestników programu oraz szeroki zakres interesujących promocji opartych na zróżnicowanych parametrach, takich jak: regiony, segmenty lotnicze, odległości, statusy uczestników oraz segmenty pasażerów. Nagrodami związanymi zarówno z branżą lotniczą, jak i nielotniczą będą między innymi bilety, podwyższenie klasy podróży, udogodnienia hotelowe, wycieczki, vouchery i inne usługi.

Rozwiązanie Comarch FFP jest kluczowym aspektem kontynuowania strategii rozwoju S7. Umożliwi ono dynamiczny rozwój bazy danych pasażerów, spersonalizowaną komunikację z podróżnymi, wzrost lojalności klientów oraz wzmocnienie skuteczności działań marketingowych.

Comarch Loyalty Management to opłacalne, nowoczesne oraz elastyczne rozwiązanie zaprojektowane, by wspierać zarządzenie nie tylko programami typu Frequent Flyer, ale również programami lojalnościowymi w różnych sektorach gospodarki. Produkt CLM został wdrożony w wielu branżach, takich jak: telekomunikacja; finanse i bankowość; retail & FMCG oraz branża farmaceutyczna. Comarch rozwija system CLM już od ponad 7 lat. Przez ten czas firmie udało się dostosować system do wymogów rynku i udowodnić, że rozwiązanie Comarch może spełniać oczekiwania oraz dobrze służyć nawet najbardziej wymagającym klientom.