San Markos dla dobra marki ESSENTIS

Wydawnictwo Marketing w Praktyce podjęło współpracę z agencją reklamową San Markos Republika Dobrej Marki na rzecz nowego wizerunku marki szkoleń marketingowych ESSENTIS.

San Markos opracowała nową identyfikację wizualną należącej do wydawnictwa marki ESSENTIS. Pierwszą odsłonę nowych kreacji zobaczymy w kampanii wizerunkowej, która ruszy na początku marca.

ESSENTIS jest cenioną marką specjalistycznych szkoleń marketingowych, której filary stanowią trenerzy – eksperci o uznanej renomie oraz jakość i tematyka programów szkoleniowych. Mocną pozycję na rynku ESSENTIS zawdzięcza miesięcznikowi Marketing w Praktyce, stale z nim współpracując w sferze programowej i korzystając z jego zasobów marketingowych. Taką bazą nie może poszczycić się żadna inna marka szkoleniowa.

Wydawnictwo Marketing w Praktyce wybrało do stworzenia nowego corporate identity ESSENTIS agencję San Markos, ponieważ poza wieloletnim doświadczeniem w realizacji kreacji dla znanych klientów, agencja po raz kolejny zdobyła w 2008 roku tytuł SMILE CHECK w badaniu satysfakcji klientów SAR. Tytuł ten potwierdza, że Republika Dobrej Marki jest nie tylko przyjazna klientom i gwarantuje udaną współpracę, ale również to, że jej kreacje przekładają się na efekty wizerunkowe i sprzedażowe.

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu