Piast Mocne w nowej odsłonie

przez | 18/02/2009

Marka Piast Mocne, z portfela Carlsberg Polska, wprowadza na rynek nowe, odświeżone wizualnie opakowania. Specjalnie zaprojektowana szata graficzna w szlachetnej, czarno – złotej tonacji, z wyeksponowanym tradycyjnym logo Piasta na tle wizerunku wrocławskiego Ratusza, podkreśla unikalny smak i jakość piwa Piast. Nowe opakowania Piasta Mocnego pojawią się na półkach sklepowych już w lutym.

Na etykiecie butelek Piasta Mocnego widoczne będą najważniejsze medale zdobyte przez markę w ostatnim czasie, takie jak: Laur Konsumenta, czy medal Chmielaki Krasnostawskie. Na kontretykiecie zamieszczono natomiast opis piwa, przybliżający niepowtarzalny smak Piasta Mocnego.

„Piast Mocne to piwo dla wytrawnych smakoszy i marka szczególnie popularna na Dolnym Śląsku, nagradzana na wielu prestiżowych konkursach przede wszystkim za jakość i wyjątkowy, charakterystyczny smak. Poprzez odświeżone opakowanie chcemy jeszcze mocniej podkreślać wyjątkowość marki i dodatkowo wzmocnić silną pozycję marki w regionie, w segmencie piw mocnych. Odświeżona – subtelna i jednocześnie wyrazista – szata graficzna Piasta Mocnego, poprzez wyraźne złote elementy nadaje nowemu opakowaniu szczególnej szlachetności. Mamy nadzieję, że nowe, ulepszone opakowania spodobają się koneserom, miłośnikom Piasta, a także zachęcą nowych konsumentów do skosztowania smaku Piasta Mocnego.” – mówi Jacek Stefaniak, Senior Brand Manager marki Piast.

Zmiana wizerunku na butelkach i puszkach będzie komunikowana także na 4- pakach Piasta Mocnego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.