Wedkuje.pl i Dobroni.pl w sieci reklamowej Wirtualnej Polski

przez | 17/02/2009

Serwisy Wedkuje.pl oraz Dobroni.pl należące do Hoblo Sp. z o.o. weszły w skład stworzonej przez Wirtualną Polskę sieci reklamowej AdTotal. Witryny Hoblo znalazły się w niej obok serwisów WP, Orange i TVP.

Celem projektu jest umożliwienie dotarcia z komunikacją do konkretnych grup celowych obecnych w internecie. Wedkuje.pl – lider portali wędkarskich oraz Dobroni.pl – skupiający unikalną społeczność pasjonatów rekonstrukcji historycznych, uzupełniają portfolio oferowane przez sieć WP o atrakcyjne reklamowo nisze. Jednocześnie społecznościowy charakter serwisów Hoblo gwarantuje pozytywny odbiór przekazu reklamodawcy oraz wysoki wskaźnik zaangażowania adresatów kampanii.

AdTotal jest siecią premium, skupiającą serwisy oferujące wysokiej jakości kontent i docierające do dokładnie sprofilowanego targetu. Nasz udział w projekcie WP umożliwi marketerom dostęp do unikalnych grup celowych, trudnych do uchwycenia w przypadku klasycznych kampanii zasięgowych. Nasze serwisy rozwijają się bardzo dynamicznie i już dziś możemy zaproponować atrakcyjne możliwości emisji reklam z naszym udziałem – deklaruje Karina Kryś, Prezes Hoblo Sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.