Komandor w nowej odsłonie – pierwsza kampania telewizyjna

przez | 17/02/2009

16 lutego 2009 rusza pierwsza w historii firmy Komandor kampania telewizyjna. Komunikacja koncentruje się na stacjach telewizyjnych o największej popularności i oglądalności. Kampania potrwa od 16 lutego do 15 marca.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Komandor jako lidera w kategorii producentów szaf, garderób oraz zabudowy wnęk z drzwiami przesuwanymi, a także poszerzenie grupy docelowej i pozyskanie nowych klientów.

kadr_4Intensywne i szeroko zakrojone działania reklamowe obejmą stacje telewizyjne, takie jak: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN Style, TVN Turbo, TV4, TVN 7 oraz kanały tematyczne dostępne na platformach cyfrowych i dostępne poprzez operatorów kablowych (m.in. Discovery, AXN, Comedy Central, Hallmark itd.).

– W dotychczasowych działaniach skupialiśmy się głównie na prasie wnętrzarskiej i kobiecej, radio oraz na Internecie – komentuje Monika Okrasa, Dyrektor Marketingu Spółek Komandor. – W najnowszej kampanii postanowiliśmy położyć nacisk na telewizję, najpopularniejsze medium wśród naszych potencjalnych klientów i odbiorców. Zdecydowaliśmy się wyjść poza dotychczasowe działania, bo chcemy pokazać rynkowi jaką szeroką ofertę posiadamy. Nasze zabudowy możemy dopasować praktycznie do stylu każdego wnętrza klienta i do jego potrzeb oraz możliwości.

Kampanię w mediach wzmacniają działania PR i net PR.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.