Donna nowym klientem VanguardPR

przez | 16/02/2009

Producent bielizny Donna dołączył do grona klientów VanguardPR – Grupa Adweb. Agencja odpowiadać będzie za kompleksową obsługę marki.

Agencja VanguardPR (http://vanguardpr.pl) podpisała roczną umowę na obsługę z zakresu public relations marki Donna. Agencja zadba o całokształt wizerunku producenta bielizny oraz jego sieci sprzedaży. Działania VanguardPR obejmować będą przede wszystkim stworzenie strategii, zarządzanie relacjami z mediami, marketing internetowy, e-PR, doradztwo merytoryczne oraz organizację wydarzeń specjalnych. Głównym celem działań będzie odświeżenie i zmiana wizerunku marki Donna. Dodatkowo agencji interaktywnej wchodzącej w skład Grupy Adweb powierzono stworzenie nowej strony firmowej.

– Obsługa Donny jest dla nas ciekawym i kreatywnym wyzwaniem. Zgrany, profesjonalny zespół tworzy obecnie nową strategię rozwoju marki – mówi Anna Piątkiewicz, PR manager VanguardPR, odpowiedzialna za obsługę klienta.

Marka Donna produkuje i sprzedaje bieliznę w Polsce. Posiada 15 sklepów firmowych w galeriach handlowych, a jej kolekcje adresowane są do kobiet w przedziale wiekowym 16-50 lat. Jako jedyna marka w naszym kraju nagradza swoich klientów kartami punktowo – lojalnościowymi dostępnymi już od pierwszego zakupu.