PLEON dla ECCO Walkathon

przez | 13/02/2009

Od lutego 2009 PLEON rozpoczął współpracę z firmą ECCO – duńskim producentem i dystrybutorem obuwia. W ramach umowy PLEON będzie odpowiedzialny za działania public relations związane z imprezą charytatywną – ECCO Walkathon.

Głównym celem działań komunikacyjnych jest nagłośnienie kolejnej edycji ECCO Walkathonu, ale również mocne zaakcentowanie jego charytatywnego wymiaru. Planowane działania oparte będą w dużej mierze na niestandardowych relacjach z mediami. Ich uzupełnieniem ma być seria teaserów oraz aktywności ambientowych. PLEON koordynować będzie również działania związane z patronatami medialnymi oraz kampanię internetową.

W naszej strategii planujemy wykorzystać niesztampowe działania, których zadaniem będzie zwrócenie uwagi mediów i ich konsumentów na ideę ECCO Walkathonu a tym samym zachęcenie do wzięcia w nim udziału. ECCO Walkathon to wyjątkowa impreza: to więcej niż spektakularny event. To przede wszystkim aktywna forma niesienia pomocy potrzebującym. Warto podkreślić, że w czasie kryzysu nie wszystkie firmy rezygnują z działań CSR – mówi Agata Brodzka – Kostrzewska, CEO Managing Director PLEON.

ECCO Walkathon, czyli Spacer Ludzi Dobrej Woli, to międzynarodowy projekt charytatywny realizowany od 1999 roku. Pierwsza edycja odbyła się w Danii, a w kolejnych latach również w Szwecji, Niemczech, Holandii, Stanach Zjednoczonych, a także w Polsce.

To już piąta edycja ECCO Walkathonu w Polsce. Każdy kolejny rok wyraźnie  pokazuje, że Polacy bardzo chętnie angażują się w akcje o wyraźnym, szczytnym celu. Motto „Spacerując pomagasz!” porwało już tysiące naszych rodaków, którzy wspólnie z nami rok rocznie pokonują wyznaczone trasy. Przebyte kilometry przeliczane są na konkretne kwoty przekazywane na cele charytatywne. Wierzę, że duże zainteresowanie ECCO Walkathonem wynika zarówno z jego interesującej formy, jak również z przejrzystego przełożenia czynnego zaangażowania jednostki na pomoc potrzebującym. To niewątpliwie wzmacnia wiarę w skuteczność przedsięwzięcia jako całości, ale również pozwala wymiernie oszacować własny wkład w akcję  – mówi Agnieszka Rup – Wasilewska, Koordynator projektu z ramienia firmy ECCO Europe East and Middle East Sp. z o.o.

Zapraszamy do udziału w piątym ECCO Walkathonie już we wrześniu w Warszawie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.