Partnerstwo strategiczne Auto Świata i OtoMoto.pl

przez | 13/02/2009

Tygodnik Auto Świat, wydawany przez Axel Springer Polska, nawiązał partnerstwo strategiczne z serwisem motoryzacyjnym OtoMoto.pl. Współpraca dotyczyć będzie zarówno obszaru redakcyjnego, jak i działań promocyjnych.

Partnerzy deklarują współpracę przy tworzeniu nowych projektów internetowych oraz wymianie treści redakcyjnych pomiędzy OtoMoto.pl a tygodnikiem Auto Świat i jego internetowym odpowiednikiem – Auto-Swiat.pl. Redakcja Auto Świata wspólnie z portalem OtoMoto.pl przygotowywać będzie m.in. raporty motoryzacyjne, rankingi i zestawienia na podstawie ankiet od użytkowników serwisów.

Współpraca promocyjna obejmować będzie organizację wspólnych imprez branżowych i ich obsługę medialną, a także działania promocyjne w serwisach internetowych obu partnerów. Auto Świat i OtoMoto.pl planują również wspólne konkursy dla czytelników i użytkowników portali.

“Współpraca strategiczna między największym tygodnikiem motoryzacyjnym w Polsce i serwisem ogłoszeniowym o najwyższym zasięgu w polskim Internecie to krok do stworzenia kompleksowej platformy motoryzacyjnej. Unikatowa oferta, łącząca zalety medium drukowanego i elektronicznego, stanowi odpowiedź na coraz większe oczekiwania czytelników i użytkowników serwisów internetowych” – mówi Paweł Tomaszek, dyrektor wydawniczy segmentu tytułów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.