Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet

przez | 13/02/2009

„Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet” – pod takim hasłem 1 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa pierwszej polskiej edycji bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego Waseet. Kampania jest realizowana na zlecenie grupy wydawniczej Al Waseet International.

waseet-600x300-autoKampania została przygotowana przez dwa podmioty wchodzące w skład Grupy Saatchi & Saatchi. Za działania ATL odpowiedzialne jest Saatchi & Saatchi Communications, a za pozostałe, niestandardowe działania BTL – Saatchi & Saatchi Direct.

Komunikacja skierowana jest do mieszkańców Warszawy. Przekaz B2B kierowany jest do menedżerów wysokiego szczebla największych firm, głównie z branży FMCG. Jej celem jest nagłośnienie debiutu nowego tytułu ogłoszeniowego – gazety bezpłatnie dostarczanej do domów i biur. Koncept kreatywny opiera się na przekazie, że nie ma takiej rzeczy, której nie znajdziesz w Waseet.

Główne kanały komunikacji to outdoor oraz działania niestandardowe, prowadzone w wybranych centrach handlowych (niestandardowe stoisko, gift packi dla klientów, animatorzy, jako reprezentanci kategorii) oraz komunikacja B2B – VIP welcome pack.

Czas trwania projektu:

  • Outdoor 1 – 28 luty
  • Centra handlowe – od 13 lutego do 08 marca (weekendy)
  • B2B direct mail – 18 luty

Account Team: Aneta Świercz-Grądkowska (S&S Communication); Agata Chmiel, Iza Ogonek (S&S Direct)

Strategic Team: Magdalena Zdunikowska

Dyrektorzy Kreatywni: Agnieszka Niska/Max Olech

Kreacja Saatchi & Saatchi Direct (non standard, B2B): Cezary Zieliński i Tomasz Uszyński

Planowanie i zakup mediów: Equinox Media (outdoor); ARBOmedia (direct)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.