OS3 w Monopoly

Polska edycja mistrzostw Monopoly po raz pierwszy w Internecie. Agencja OS3 multimedia, na zlecenie Hasbro Poland, stworzyła serwis dla tej jednej z najpopularniejszych i najszacowniejszych gier na świecie – Monopoly skończyło bowiem już 70 lat. To kolejna realizacja dla Hasbro, z którą OS3 multimedia współpracuje od ponad roku.

Trzynaście tysięcy odwiedzin, pięćdziesiąt tysięcy odsłon, dziesięć tysięcy użytkowników, a wszystko w niespełna dwa tygodnie – tak oto www.monopoly.pl stał się biletem do Vegas. Tam właśnie, na międzynarodowy finał, wyjedzie zwycięzca polskiej edycji mistrzostw Monopoly.

Głównym celem serwisu, wspartego zintegrowaną kampanią w Internecie, TV, prasie oraz radiu, jest umożliwienie uczestnikom zapisania się na rozgrywki w jednym z czterech miast: Warszawa, Gdynia, Poznań lub Wrocław. By móc wziąć udział w zawodach wystarczy spełnić dwa warunki: dobrze grać w wersję standardową Monopoly i w dniu rozgrywek mieć ukończone 16 lat.

Zawody zaczynają się 28 lutego w Gdyni. Następnie, przez kolejne trzy weekendy, w pozostałych miastach. Na stronie działają również tzw. przypominacze w postaci  malingów, wysyłanych do graczy tydzień przed rozgrywkami oraz sms-ów, które uczestnicy otrzymają dwa dni przed zawodami.

Zwycięzcy lokalnych rozgrywek spotkają się na ogólnopolskim finale 28-go marca w Warszawie. Najlepszy wyjedzie na rozgrywki do Las Vegas, gdzie będzie miał szanse sięgnąć po nagrodę główną – ponad 20 tysięcy dolarów.

A czy Ty chcesz spotkać w Las Vegas Elvisa Presley’a?

PRportal.pl – informacje prasowe dla biznesu